Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Texturproblem i GTA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

fast jag har Benq och har inga problem. Är det bara tur elleR?

Comment

Hmm, jag har ingen jävla aning nu.
      Men dom som har texturproblem har hittils bara varit benq:are.
      Kan det vara att du har hårddisk?
      Kominationen BENQ utan hårddisk kanske är anledningen?

Comment

kanske är en benq, hdd, media fråga. bara för att en person inte har problem med sin benq, så kanske just den median fungerar bra med benq. skulle två personer ha samma media och en av dem får problem med benq så kanske de inte bränt med likadan brännare/firmware, program etc. att bara skriva benq känns meningslöst...

man borde ange:
        xbox firmware (hastighet), xbox läsare, xbox hdd (med/utan), brännare (firmware), skivor (hastighet), fungerar/fungerar inte (förklaring)...

vad jag läst så fungerar samsung läsare oerhört bra med just GTA IV.

ixtreme 1.4, ms28, hdd, samsung sh-s182d (SB06), verbatim 4X (ID:MKM-003), imgburn, min uppsättning fungerar kanon.

Comment

Mmm, mickys. Vad har du för brännare och vilka skivor kör du med? Och vilken hastighet brände du i?

Edit: Och vilken firmware kör du med? Är det iXtreme 1.4?
          Last edited by Lulebo; 2008-04-27, 21:09.

Comment

Kör med: ixtreme 1.4, Benq, hdd, samsung dvd-brännare, verbatim , imgburn, min uppsättning fungerar kanon. Brände i 2,4 ggr då jag inte lyckas bränna snabbare med min brännare, imgburn o de skivorna av någon konstig anledning.

Comment

Vad skumt. Har du provat att köra utan hddn? Vissa säger att den hjälper genom att spara där man varit så den cachar upp. Vore juste om du provade en kort sväng utan den och bränn igenom stan en gång.

Comment

Har nån testat och bränna på den nya versionen av imgburn? jag har inte uppdaterat min version än, men undra om det kan vara det som är felet?

Comment

Jag brände med cloneCD. Om imgburn funkar bättre kanske man borde testa det.

Comment

jag uppdaterade min imgburn innan jag brände...nä orkar inte koppla ur hårddisk och sånt.

Comment

Det blir spännande att se hur det funkar med orginalskivan, om problemet försvinner då så köper jag spelet.

Comment

I Recensionen på Gamereactor.se sägs det att xbox 360 versionen lider av textureproblem, så de e nog bara att leva med de.

Comment

Original inlägg av dr_fredrik Visa Inlägg
                          I Recensionen på Gamereactor.se sägs det att xbox 360 versionen lider av textureproblem, så de e nog bara att leva med de.
                          Återigen en som inte förstått problemet.. Läs tidigare poster.

Comment

Original inlägg av davidos90 Visa Inlägg
                            Det blir spännande att se hur det funkar med orginalskivan, om problemet försvinner då så köper jag spelet.
                            Jag med, verkar ju finnas relativt billigt på vissa ställen. Och är det nåt spel man ska köpa så är det nog detta.

Comment

Som sagt, R* skulle aldrig släppa spelet om det var så att alla med BenQ läsare (typ 25-30% av alla 360 ägare) inte ensingång kan spela spelet...säger sig självt.

Men man kan ju inte låta bli att bli orolig. Ska köpa spelet imorgon som sagt, förhoppningsvis har några redan fått det idag så dom kan säga om det funkar bättre eller ej.

Comment

Joakim, rapportera gärna imorgon hur spelet fungerar. Om det funkar som det ska kanske jag får ta och köpa det trots att ekonomin tryter. Får väl käka pasta och ketchup resten av Maj.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X