fast jag har Benq och har inga problem. Är det bara tur elleR?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Texturproblem i GTA
Collapse
X
-
kanske är en benq, hdd, media fråga. bara för att en person inte har problem med sin benq, så kanske just den median fungerar bra med benq. skulle två personer ha samma media och en av dem får problem med benq så kanske de inte bränt med likadan brännare/firmware, program etc. att bara skriva benq känns meningslöst...
man borde ange:
xbox firmware (hastighet), xbox läsare, xbox hdd (med/utan), brännare (firmware), skivor (hastighet), fungerar/fungerar inte (förklaring)...
vad jag läst så fungerar samsung läsare oerhört bra med just GTA IV.
ixtreme 1.4, ms28, hdd, samsung sh-s182d (SB06), verbatim 4X (ID:MKM-003), imgburn, min uppsättning fungerar kanon.
- Citat
- Flag
Comment
-
Återigen en som inte förstått problemet.. Läs tidigare poster.Original inlägg av dr_fredrik Visa InläggI Recensionen på Gamereactor.se sägs det att xbox 360 versionen lider av textureproblem, så de e nog bara att leva med de.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag med, verkar ju finnas relativt billigt på vissa ställen. Och är det nåt spel man ska köpa så är det nog detta.Original inlägg av davidos90 Visa InläggDet blir spännande att se hur det funkar med orginalskivan, om problemet försvinner då så köper jag spelet.
- Citat
- Flag
Comment
-
Som sagt, R* skulle aldrig släppa spelet om det var så att alla med BenQ läsare (typ 25-30% av alla 360 ägare) inte ensingång kan spela spelet...säger sig självt.
Men man kan ju inte låta bli att bli orolig. Ska köpa spelet imorgon som sagt, förhoppningsvis har några redan fått det idag så dom kan säga om det funkar bättre eller ej.
- Citat
- Flag
Comment

Comment