Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Slim 250gb Gears Of War 3 Bundle

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox 360 Slim 250gb Gears Of War 3 Bundle

Vet ni om det funkar med xk3y pa den? Eftersom psx saljer 320gb bundle med xk3y.

Det funkar med det gamla 320gb paketet.

250gb paketet kan vara vad som helst då man bara skickar med spelet med en "vanlig" 360.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för svar Hansi! Jakten fortsätter! Imorgon blir det mediamarkt,siba, och expert jag kollar bak på lotnr och hoppas Måste hitta en slim som går att köra xk3y på!

Comment

Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
        Tack för svar Hansi! Jakten fortsätter! Imorgon blir det mediamarkt,siba, och expert jag kollar bak på lotnr och hoppas Måste hitta en slim som går att köra xk3y på!
        Enklast är ju att bara beställa en

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1499
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har bara råd med själva xk3y och montering måste hitta en slim i en affär så jag kan ta 3 månaders avbetalning.

Comment

LOT nr är värdelöst att kolla, det du ska kolla är när boxen är tillverkad, är det 2011-08-xx eller tidigare har du goda chanser att det går, är den tillverkad efter det minskar chanserna för att du har en bra läsare drastiskt ju nyare den är...
            Last edited by Swizzy; 2012-03-18, 11:27.
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack för tipset!

Comment

Hur ser man tillverknings datum?

Comment

250gb bundel med forza3 och crysis2?

Comment

Hur ser man tillverknings datum?
                    Står på baksidan av konsollen (Manufacturing date)

250gb bundel med forza3 och crysis2?
                    Väldigt osäkert kort för Xk3y, ett säkert kort för RGH dvs. dom flesta har 1175 läsare men Trinity moderkort...
                    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Tack för svar! Det står inte när den är gjord på kartongen?

Comment

Har precis hittat en 360 bundle med 320 gb gears of war 3 den ska väl funka? Snälla svara

Comment

Har precis hittat en 360 bundle med 320 gb gears of war 3 den ska väl funka? Snälla svara
                          Ja, det är special edition med röda skalet right?
                          Google is your friend!

Comment

Ja den har röt målat på den med 2 handkontroller som också är målade.

Comment

Jag köpte den xbox360 slim320gb limited edition gears of war 3 med 2 handkontroller.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X