Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox 360 Slim 250gb Gears Of War 3 Bundle

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan man uppdatera den till senaste dash utan att man förstör för att stoppa in xk3y? Vet att man förstör för att göra rgh/jtag men det är inga problem med xk3y?

Comment

Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
      Kan man uppdatera den till senaste dash utan att man förstör för att stoppa in xk3y? Vet att man förstör för att göra rgh/jtag men det är inga problem med xk3y?
      På Slim förstör man ingenting för RGH om du uppdaterar till 14719, det gjorde det precis när uppdateringen kom men det har man redan löst

Xk3y fungerar utan problem med 14719 afaik, har inte hört något om någon som haft problem med xk3y och senaste dashboarden iaf
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Så jag kan koppla upp den till xbox live och uppdatera så jag får metrodash och sen komma in nu på torsdag och lämna in den utan att det ska förstöra för mig? Tack för alla svar Swizzy!

Comment

Original inlägg av rizpusher Visa Inlägg
          Så jag kan koppla upp den till xbox live och uppdatera så jag får metrodash och sen komma in nu på torsdag och lämna in den utan att det ska förstöra för mig? Tack för alla svar Swizzy!
          Yes, om inte microsoft släppt en ny uppdatering, dom har gjort uppdateringar förut som man inte behövt acceptera, så det finns risk för att dom gör om det när som helst... men om inget sådant sker ska det inte vara några problem som sagt
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X