Original inlägg av jockebusig
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
M3 Compact Flash och M3 SD Adapters - officiella tråden
Collapse
X
-
Det fungerarLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
http://www.psxcare.com/section.php?xSec=61Original inlägg av martin931 Visa Inlägghej jag har ett ds lite och vill kunna se på film,lyssna på mp3 och lägga in spel på det.vad behöver jag? kan ni rekomendera något?
/martin.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Fråga om realTimeSave
Ja jag tänkte då fråga, nu när jag väl fått min M3a.. funkar jättebra, men min sparning blev korrupt på ett spel efter två dagar.. läste något om en RealTimeSave, vet någon exakt hur den funkar? kankse är ett litet säkrare alternativ så man inte behöver förlita sig på "spelets inbyggda sparning" =)
- Citat
- Flag
Comment
-
Det händer på vissa spel för mig! BLA Final fantasy III, Diddy Kong Racing DS och Hotel Dusk Room 215. Vet någon vad det är för fel?Original inlägg av feve86 Visa Inläggjag har gjort all som man ska göra men när jag ska spela en nds spel så blir båda skärm vit och ingenting mer händer kan nån hjälpa mig?
- Citat
- Flag
Comment
-
Tänkte köpa M3 PRO Mini Secure Digital (SD MINI) Adapter
men så läste jag att den hade en nackdel som var att den bara klara 32Mbit GBA roms men nu undrar jag också om den har några fler nackdelar? Den klarar väl av film och musik? elelr ska jag köpa den dyrare versionen?
M3 PRO Mini Secure Digital (SD MINI) Adapter + Passcard 3
- Citat
- Flag
Comment
-
Enda nackdelen jämför med den dyrare versionen är GBA begränsningen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Fungerar till alla DS.
Programvara följer med på cd, men strunta i den och ladda ner senaste version inkl uppdateringen för själva m3 adaptern. Är väl V31 nu om jag minns rätt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag lade till en bättre site för att ladda hem nya versioner, kolla första inlägget i denna tråd.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har också haft detta problem med vissa spel, men igår uppdaterade jag firmware till senaste versionen, och då funkade även spel som gav mig vit skärm förut, så det är iallafall ett tips: uppgradera till senaste versionen så tror jagdet skall funka =)Original inlägg av GMParSki Visa InläggDet händer på vissa spel för mig! BLA Final fantasy III, Diddy Kong Racing DS och Hotel Dusk Room 215. Vet någon vad det är för fel?
- Citat
- Flag
Comment

Sen följer väl programvaran för att konventerar om filer med?
Comment