Original inlägg av campar
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
M3 Compact Flash och M3 SD Adapters - officiella tråden
Collapse
X
-
Så skall det inte vara. Returnera den så jag får skicka dig en ny.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
:-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Lite frågor om det häringa kortet som verkar för bra för att vara sant nästan
Hade ett flashkort till min GBA SP innan på 512mb. Det gick in en hel del där. Men hur stort bör man ha om man ska ha både GBA, NDS och kanske lite SNES spel? Räcker 512mb eller ska man satsa på 2 Gb istället?
Sedan hur funkar det med regioner till NDS? Ska till USA och de kostar bara 800kr för en ny där. Går det att använda M3 till dem?
Och hur är det med orginalspel till amerikanska NDS? (kanske fel forum, men ändå)
- Citat
- Flag
Comment
-
Menar du gb eller GB :-)
Jag tror du hade 512megabit på det kortet du hade.
512megaBYTE är 8ggr större...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
2 MajLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Ja, och om du inte har någon kortläsare till datorn för sd eller micro sd så behöver du köpa till en sådan med.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment