har skickat ett mail om byte av ordern från m3 till g6 real 2 GB
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
M3 Compact Flash och M3 SD Adapters - officiella tråden
Collapse
X
-
Jag beställde ett M3 DS Simply för över 2 veckor sen och jag har fortfarande inte fått något paket eller nån förklaring från er varför det dröjer så länge.
I orderbekräftelsen står det att ni räknar med att skicka paketet inom 5 dagar och på er hemsida står det att leveranstiden är 5-10 dagar. Vad är problemet?
- Citat
- Flag
Comment
-
jag köpte en M3 Lite PRO (MicroSD Version) Adapter + Passcard 3
och den har fungerat skit bra tills i morse när jag vaknade.
jag sätter igång den och Passcard3 boot upen kommer upp men sen efter det blir allt svart och det fastnar så...
edit: de händer exakt samma sak om man sätter igång utan M3 kortet i, bara passcardet... så den kanske inte får kontakt med DSet?... men den säger att det sitter ett GBA i (I menyn där man kan välja ds/gba/pictochat mm)
Edit2: Är det någon garanti på de?... den bara dog >.<Last edited by tantrut; 2007-09-03, 19:44.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag kör m3 perfect MINI SD i ungarnas SP/microLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
jag har ett r4 och vill ha ett kort för gba, är detta de bästa eller fins de nåt anat och hur gör man för att starta, de värkade som man hadde filerna i slot 1 och flyttade ett spel till slot 2 tillfeligt och sen fick man göra de igen när man starta nästa gång och störde den slepp modeMina consoler:
PS3 Slim 120GB
Wii (Argon 1.8) softmod cios38 rev 17
Xbox 360 Elit Svart
Xbox 360 vit 120GB hdd (Ixtreme LT, snart iaf)
Nintendo DS Lite (R4, M3DS Real) svart
PS2 (Dsm4 Lite) Gamla modellen
Xbox (chippad) svart
Gamecub (Qoob pro) lila (såld, efter reparation)
Nintendo 64
super Nintendo x2
Nintendo 8-bitar
Dator:
Core2 duo E6850
2xDDR2 2GB PC6400
MK Gigabyte GA-p35-ds4
GF8800GT 512mb
ipower extreme ed 600w
500gb hitachi SATA 2 + samsung 750gb, 1tb sergate
- Citat
- Flag
Comment
-
Problem med M3 CF adapter
Hej,
Jag tänkte uppgradera min M3 till senaste versionen (v35), dock var jag så väldans duktig att jag flashade min M3 CF adapter med M3 SD versionens flash vilket resulterade i att den inte startar längre.
Kan man lösa det på något sätt eller är det bara att köpa en ny?
Hälsningar
Daniel
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej, dom verkar inte finnas längre över huvud taget :-(Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej! Jag är ny här :P, och jag har en fråga...
Vilket kort är det bästa till den första versionen av DS? Funkar alla dessa flashkort till både DS Lite och vanliga DS? Har undrat detta länge och det känns som att jag behöver ett svar :P
- Citat
- Flag
Comment
-
tjenare!
jag undrar om ni kan göra en videoinstruktion till hur man sätter i en:
EZ-FLASH V + 3-in-one gba+rumblepack expansion (MicroSD Version)
alltså den man sätter i i slot 2.. min kusin har fått en sådan av mig men han är många mil ifrån mig, så jag kan inte hjälpa honom mer.. han fattar inte vad jag snackar om...
tack på förhand!
- Citat
- Flag
Comment
-
OK, behöver han en videoinstruktion för sitt LEGO också? :-) :-) :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-

Comment