Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gamecube kan starta nerladdade spel!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

var finns dom ???

heheh fick zelda att funka igår på gc ... skitfränt ... men nu undrar jag om du vet av någon väldigt bra Direct connect ++ (DC++) hubb med mycket Gamecube spel att ladda ned

en väldigt glad person

Comment

http://www.max************/?mode=comments&newsid=1090

Där hittar ni guid med bilder om ni nu skulle behöva =)

Comment

Hehu. Jag föredrar att köpa spelen till humana priser i Sverige.

Ett bra program att använda med PSOLoader är GCS. Så man kan föra över filer från minneskortet till datan. Eller göra en backup bara (som jag föredrar).
        Soldiers of Mist

Comment

Måste man vara en "betal" medlem för att kunna göra de inställningar i PSO?
          Xbox v 1.3
          X-bit , 120 gb hårddisk , Vit.

Comment

Nej, dom enda inställningar du gör har bara med vad för ipadresser bredbandsadaptern använder för att ansluta till nätverket (dvs egen ip, routeradress, nameserveradress osv)
            "I tried sniffing coke once,
            but the icecubes just got stuck in my nose"

Comment

Ok låter bra, ingen som har någon sida där det står lite mer ingående om annan metod att spela nerladdade spel eller dylikt?
              Xbox v 1.3

Comment

Annan metod att spela nerladdade spel? Det där är den enda metoden som existerar för att man ska kunna spela nerladdade spel för tillfället...
                "I tried sniffing coke once,
                but the icecubes just got stuck in my nose"

Comment

Okej=/ , Hittar ingen alls på dc eller dylikt som man kan ladda ner gc spel utav, någon som vet nån Hubb på dc där det finns gc spel?
                  Xbox v 1.3

Comment

Titta på www.suprnova.org så blir du nog glad.

Comment

Kommer inte in på sidan.. eller jo kommer in ibland då är det en vit sida med lite reklma på bara..
                      Xbox v 1.3

Comment

Hmmm... Sitter du på Bredband?

Comment

Yes , 0.5mbit, sidan är seg märker jag, börjar komma fram lit elänkar nu osv=P. Vad exakt finns på sidan?
                          Xbox v 1.3

Comment

Aha, du sitter bara på 0,5 mbit lina.... Inte bra! :P Det finns lite allt möjligt men framför allt så finns det mängder med gc-spel.. Du blir nog inte besviken om jag säger så...!

Comment

0.5 mbit bör räcka för att komma in på en hemsida=P hehe..

Är det på hemsida FPSLIST man kan tanka allt eller?..
                              du vet ingen hubb eller någon "bättre" hemsida att tanka ifrån?
                              Xbox v 1.3

Comment

Nej, 0,5 mbit är rikigt segt! :P Nope, har inte letat för suprnova funkar fint för mig! Testa igen imorgon... Då släpper dom nog in dig! :P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X