Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur bränner man ISO filer tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Zane:
    Jag testade i nero men det fungerade inte. Men eftersom filen var en .wii så använde jag unscrambler programet så det blev .iso. Nu har jag bränt ut den filen. Och ska testa men nu e http://www.wiikey.cn/ nere så jag kan inte nå de filer jag behöver =O( Men en annan tanke som slog mig var. Varför min dator inte kan se den brända wii skivan. Den hänvisar bara att den är tom. Men bränningen gick ju bra...
    / Tobbs
    www.cptrottoaren.se
    www.tobiashansson.se
    www.tobiashansson.se/starzinger

Comment

• Jag har väldigt dålig erfarenhet av .wii-filer. Jag hade en .wii-fil som jag unscrambla förr, men det fungerade inte heller.. Sen dess har jag hållt mig borta från .wii.. Jag rekommenderar dig att tanka hem en som är .iso från första början.

Är det Zelda som är *.wii (det var Zelda.wii som inte fungerade för mig iaf. när jag tankade hem zelda.iso fungera det klockrent)

Lyckat till
      Wii+WiiKey (1.9g, firmware 3.1E)
      Verbatim DVD-r 16x
      Bränner alltid på 4x hastighet

Comment

• Jo, det är zelda.wii jag har tankat hem från piratebay.. jag hittar inte någon annan zelda torrent som bara är iso tyvärr.. var finner du dessa?
        www.cptrottoaren.se
        www.tobiashansson.se

Comment

• http://www.ntorrents.net/
          Där hittar du 99.9% av alla spel. Är du inte medlem så posta din e-post så skickar jag en invite =).

skriv e-posten såhär: namn/a/mail.com
          /a/ = @
          Verbatim DVD-r 16x

Comment

• wow tackar
            tobias.hanssons/@/gmail.com
            =O)
            www.cptrottoaren.se
            www.tobiashansson.se

Comment

• Nu är det skickat... Lycka till..

Gå in på "Browse" och sök på Zelda.. Finns både som wii och GC-version.. Tanka hem den som är PAL wii..

Kom ihåg att även ladda upp dina filer som du tankat hem.. se till att hålla din "ratio" så hög som möjligt.. Annars blir du kickad!

Lycka till =D
              Verbatim DVD-r 16x

Comment

• Hjälp mig nu!!! jag har domdar verbatim skivorna jag har toast. vad ska jag göra det funkar ju inte !! (MAC)

Comment

• Unscrambler

börja med att lägga unscrambler i samma map som spelet
                  exempel (G:\Download\Cooking_Mama_PAL)
                  gå in i kommandotolken (tryck på START sen KÖR och skriv in CMD)
                  nu ska vi Unscrambla
                  om vi tar mitt exempel så skriver man så här

1. G:
                  2. cd Download
                  3. cd cooking_Mama_PAL
                  4. dir för att se vilka filer som ligger i mappen(inte nödvändigt)

5. skriv in unscrambler MELLANSLAG filens namn exakt MELLANSLAG(cooking_Mama_PAL.wii) skriv sedan vad filen ska heta .iso (Cooking Mama.iso)
                  sen väntar man till det är klart ska ta ett exempel på 5.

unscrambler cooking_Mama_PAL.wii cooking Mama.iso

Comment

• hej
                    när jag kör rawdumper 2.0 ska dumpa gamecube spel. väntat nån timmar men image.wod filen bar växer och växer den är nu ca 5,5 GB vad gör jag gör fel.

Comment

• Hej.
                      Brännde igår tony hawk och det funkar så där det låser sig mitt i spelet.
                      Testade att bränna några andra spel som Table tennis och metriod prime men ingen av dom 2 går att bränna.Kommer upp i 1 % på table tennis och 55% på Metroid är uppe i 17 kassa verbatim - nu. Har testat att bränna i nero och imgburn.
                      Någon som vet vad som kan va felet?
                      Tack!!!

Comment

• Din brännare troligtvis
                        Verbatim DVD-r 16x

Comment

• I/0 Error
                          Device:[0:0:] TSST corp cd/dvdw SH-W162c ts10(D)ATA)
                          Scsistatus: 0x02
                          Interpretation: Check condition
                          CDB:2A00 00 04 84 00 00 00 20 00
                          Interpretation: Write (10)-sectors:295936-295967
                          Sense Area: 71 00 03 00 00 00 00 0A 00 00 00 00 0c 00 00 00 00 00
                          Interpretation:write error

Detta får jag varje gång jag försöker bränna spelen.
                          Laddade hem 3 spel Tony Hawk fungerade direkt men dom andra 2 Metroid Prime och Table Tennis får jag detta fel meddelande och jag fattar NADA.
                          Testat med nero och imgburn men inget funkar bränner med verbatim -R
                          Är det nån som kan hjälpa ett miffo med detta?????
                          Mvh
                          Mattias

Comment

• i test mode går det bra men sen när den skall bränna så fungerar det inte

Comment

• nu lyckades jag bränna ut ett spel till men nästa funkar inte igen. Nu blir jag inte riktigt klok på detta hahahehehohocrazy

Comment

• Köp! Ny! Brännare!
                                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X