Stängde av connect24 innan chippet installerade. Satte på det när allt var klart. Fungerar utan problem.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
WiiConnect24 Fungerar inte 100% efter chippning
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jag lät chippa mitt wii förra veckan och wiiconnect24 fungerar som det ska i alla kanaler, förutom att min konsol beter sig som om det vore december. När jag fick tillbaka konsolen var datumet 25/12. Ändrade detta snabbt, men när min syster skulle gå in på everybody votes channel så stod det att det var 92 dagar kvar till nästa omröstning... Som om det fortfarande var december alltså. Någon som har nåt förslag på vad man ska göra?
- Citat
- Flag
Comment
-
jag hade samma problem.Original inlägg av the tomtenisse Visa InläggJag lät chippa mitt wii förra veckan och wiiconnect24 fungerar som det ska i alla kanaler, förutom att min konsol beter sig som om det vore december. När jag fick tillbaka konsolen var datumet 25/12. Ändrade detta snabbt, men när min syster skulle gå in på everybody votes channel så stod det att det var 92 dagar kvar till nästa omröstning... Som om det fortfarande var december alltså. Någon som har nåt förslag på vad man ska göra?
jag suddade ut min everybody votes save fil så var det fixat.
visst jag blev av med det jag hade röstat på men men.. känndes som skitsamma.
- Citat
- Flag
Comment
-
Upptäckte nu att det fanns 2 ställen man kunde ta bort filen på. Det fungerade ju bra. Och ja som du sa, skit samma. Stort tackOriginal inlägg av Estima Visa Inläggjag hade samma problem.
jag suddade ut min everybody votes save fil så var det fixat.
visst jag blev av med det jag hade röstat på men men.. känndes som skitsamma.
- Citat
- Flag
Comment
-
Spelar det någon roll om du har Stand by igång för Wiiconnect?Original inlägg av warquz Visa InläggJag har tjafset i news och weather channel att jag inte är uppkopplad.
Kan dock tanka updates och andra kanaler utan problem.1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment

Comment