Original inlägg av Swizzy
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Invites till torrents 2010 tråden
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
NTorrents stängde ner för att starta PWN... det är samma folk bakom den, men en helt ny trackerOriginal inlägg av vinyl Visa InläggInte riktigt sant dom finns fast under ett annat namn
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är sant fast nu har den lite mer än bara Nintendo spel.Original inlägg av Swizzy Visa InläggNTorrents stängde ner för att starta PWN... det är samma folk bakom den, men en helt ny tracker
- Citat
- Flag
Comment
-
Har en invite till bitGamer ... Den förste som PM:ar mig får den ... No G-strings attatched ... Slut invite för denna gång ...Last edited by Begga; 2011-04-19, 13:34.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Tjena BeggaOriginal inlägg av Begga Visa InläggHar en invite till bitGamer ... Den förste som PM:ar mig får den ... No G-strings attatched ...
Tar gärna emot en invite till bitGamer
mrdansken@hotmail.com
mrdansken@hotmail.com
Tackar på förhand
Dansken
- Citat
- Flag
Comment
-
Ny invite till BitGamer finnes ... Hade egentligen lovat snubben som jag gav en till sist den med ... Hans kompis behövde en tydligen och jag är en snäll snubbe och sa ja ... Tyvärr verkar jag ha raderat alla meddelande från honom så jag kan inte få tag i honom längre ... Så den finns att få för den lirare som är snabbast att PM:a ... Glöm inte att jag behöver en mailadress ... SLUT INVITES FÖR DENNA GÅNG ...Last edited by Begga; 2011-05-04, 20:12.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Tjena BeggaOriginal inlägg av Begga Visa InläggNy invite till BitGamer finnes ... Hade egentligen lovat snubben som jag gav en till sist den med ... Hans kompis behövde en tydligen och jag är en snäll snubbe och sa ja ... Tyvärr verkar jag ha raderat alla meddelande från honom så jag kan inte få tag i honom längre ... Så den finns att få för den lirare som är snabbast att PM:a ... Glöm inte att jag behöver en mailadress ...
tar gärna emot inviten, PM:a dig förut (se ovan) men denna gång kanske den tar skruv :-)
mrdansken@hotmail.com
mrdansken@hotmail.com
Tackar på förhand
Dansken
- Citat
- Flag
Comment
-
Då var det dags igen ... Har en invite till BitGamer som går till den första som PM:ar ... SLUT INVITES!!Last edited by Begga; 2011-05-17, 22:45.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ny invite till BitGamer... Försten som PM:ar får den ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Hmmm hur många gånger ska man be om den?Original inlägg av Begga Visa InläggNy invite till BitGamer... Försten som PM:ar får den ...
- Citat
- Flag
Comment
-
Som sagt så får jag bara en var 14:nde dag och då gäller det först till kvarn först mala ... Så se till att vara snabb och PM:a så är det du som får nåsta gång ... ca. 2 Veckor mellan gångerna ...Original inlägg av Pimme Visa InläggHmmm hur många gånger ska man be om den?Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Nyligt fått en ny Invite till BitGamer [2011-06-19] ... Snabbast att PM:a får den ... [SLUT FÖR DENNA GÅNG]Last edited by Begga; 2011-06-27, 20:46.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
-
Ny invite till BitGamer inkommen ... Försten som PM:ar får den i vanlig ordning ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Tjena!
Tar gärna emot invites till valfri tracker med mycket Wii-spel. Har tyvärr inte så mycket att byta med men kan i alla fall erbjuda lite invites till Gfxnews.org.
pawsofthepanda [at] gmail
pawsofthepanda [at] gmailLast edited by Panda; 2011-07-26, 11:20.Xbox 360 [Whisper Legacy ]| Playstation 2 Slim - [Original] | Wii - [4.3E Softmod / USB Loader] | Dingoo A320 - [Dual Boot / Dingux]
- Citat
- Flag
Comment

Comment