Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Invites till torrents 2010 tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    NTorrents har stängt ner, det räcker väl med att du postar i den här tråden istället för att posta i en gammal tråd som ändå ligger i samma avdelning?
    Inte riktigt sant dom finns fast under ett annat namn

Comment

• Original inlägg av vinyl Visa Inlägg
      Inte riktigt sant dom finns fast under ett annat namn
      NTorrents stängde ner för att starta PWN... det är samma folk bakom den, men en helt ny tracker
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        NTorrents stängde ner för att starta PWN... det är samma folk bakom den, men en helt ny tracker
        Det är sant fast nu har den lite mer än bara Nintendo spel.

Comment

• Har en invite till bitGamer ... Den förste som PM:ar mig får den ... No G-strings attatched ... Slut invite för denna gång ...
          Last edited by Begga; 2011-04-19, 13:34.
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

• Original inlägg av Begga Visa Inlägg
            Har en invite till bitGamer ... Den förste som PM:ar mig får den ... No G-strings attatched ...
            Tjena Begga
            Tar gärna emot en invite till bitGamer
            mrdansken@hotmail.com
            mrdansken@hotmail.com

Tackar på förhand

Dansken

Comment

• Ny invite till BitGamer finnes ... Hade egentligen lovat snubben som jag gav en till sist den med ... Hans kompis behövde en tydligen och jag är en snäll snubbe och sa ja ... Tyvärr verkar jag ha raderat alla meddelande från honom så jag kan inte få tag i honom längre ... Så den finns att få för den lirare som är snabbast att PM:a ... Glöm inte att jag behöver en mailadress ... SLUT INVITES FÖR DENNA GÅNG ...
              Last edited by Begga; 2011-05-04, 20:12.
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Ny invite till BitGamer finnes ... Hade egentligen lovat snubben som jag gav en till sist den med ... Hans kompis behövde en tydligen och jag är en snäll snubbe och sa ja ... Tyvärr verkar jag ha raderat alla meddelande från honom så jag kan inte få tag i honom längre ... Så den finns att få för den lirare som är snabbast att PM:a ... Glöm inte att jag behöver en mailadress ...
                Tjena Begga
                tar gärna emot inviten, PM:a dig förut (se ovan) men denna gång kanske den tar skruv :-)
                mrdansken@hotmail.com
                mrdansken@hotmail.com

Tackar på förhand
                Dansken

Comment

• Då var det dags igen ... Har en invite till BitGamer som går till den första som PM:ar ... SLUT INVITES!!
                  Last edited by Begga; 2011-05-17, 22:45.

Comment

• Ny invite till BitGamer... Försten som PM:ar får den ...

Comment

Ny invite till BitGamer... Försten som PM:ar får den ...
                      Hmmm hur många gånger ska man be om den?

Comment

• Original inlägg av Pimme Visa Inlägg
                        Hmmm hur många gånger ska man be om den?
                        Som sagt så får jag bara en var 14:nde dag och då gäller det först till kvarn först mala ... Så se till att vara snabb och PM:a så är det du som får nåsta gång ... ca. 2 Veckor mellan gångerna ...

Comment

• Nyligt fått en ny Invite till BitGamer [2011-06-19] ... Snabbast att PM:a får den ... [SLUT FÖR DENNA GÅNG]
                          Last edited by Begga; 2011-06-27, 20:46.

Comment

• Invite

Torrentleech
                            emanuelozkan@gmail.com
                            emanuelozkan@gmail.com

Comment

• Ny invite till BitGamer inkommen ... Försten som PM:ar får den i vanlig ordning ...

Comment

• Tjena!

Tar gärna emot invites till valfri tracker med mycket Wii-spel. Har tyvärr inte så mycket att byta med men kan i alla fall erbjuda lite invites till Gfxnews.org.
                                pawsofthepanda [at] gmail
                                pawsofthepanda [at] gmail
                                Last edited by Panda; 2011-07-26, 11:20.
                                Xbox 360 [Whisper Legacy ]| Playstation 2 Slim - [Original] | Wii - [4.3E Softmod / USB Loader] | Dingoo A320 - [Dual Boot / Dingux]

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X