Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - WiiKey

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• har någon hört om gecko? det ska funka med alla usa spel utan problem, är det någon som har testa de? man ska få upp en channel o där ska alla spel funka problem fritt.. vill gärna veta hur de funkar, så om någon har gecko så skriv gärna om hur de funkar o hur man fixar de till sin wii..

Comment

• Sonic.Unleased.NTSC.Wii-FATAL funkar perfekt på min Wii med WiiKey.
      Använde mig utav RegionFrii samt WiiBrickBlock just in case.
      GB, MegaDrive, GBC, DreamCast, GameCube (Viper GC), PS2 (DMS4 Pro), NDS (M3+1GB)+(R4 SDHC+4GB), PSP (fw 1.5), XBOX360 (iXtreme), Wii (WiiKey), iPhone 4 (fw 4.1), Playstation 3 (CFW-KMEAW 3.55), 3DS (GateWay 3DS)

Comment

• [Wii]Deal_or_No_Deal[PAL][WiiSOS.com]
        TDK DVD-R , Fungerar perfekt.

[Wii]Super_Smash_Bros_Brawl[DVD5][PAL].rar
        TDK DVD-R , Fungerar inte längre pågrund av bannad på det spelet men bara att bränna ett nytt...

Guitar.Hero.World.Tour.PAL.WII-SUSHi
        TDK DVD-R , Fungerar perfekt.

Brända med TDK DVD-R i 4x, funkar klockrent med wii-key
        Last edited by allewii; 2009-04-26, 14:19.
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

• Hur fick du Guitar.Hero.World.Tour.PAL.WII-SUSHi att funka? har bränt i 4x med en dvd-r skiva men tagit bort uppdaten å det funkar inte ... har 1,9g och 3.1E, är rädd att den ska uppdata till 3.4E eller vad den nyaste hette, hörde det var en massa problem med den (fast har inte hört vad som händer ) och jag kan inte nergradera då till 3.3E då jag inte har nått minneskort.
          Vad kan jag göra för fel?
          Den startar skivan å loggan till spelet kommer upp men när jag ska starta spelet så blir allt svart (har aldrig varit med om det) det blir alltså inte error eller nått bara svartaste svart. (vet inte om jag får fråga det här men om jag får svar så kan frågan tas bort)
          Opps!! Wii dosan i TVen

Comment

• Hur fick du Guitar.Hero.World.Tour.PAL.WII-SUSHi att funka? har bränt i 4x med en dvd-r skiva men tagit bort uppdaten å det funkar inte ... har 1,9g och 3.1E, är rädd att den ska uppdata till 3.4E eller vad den nyaste hette, hörde det var en massa problem med den (fast har inte hört vad som händer ) och jag kan inte nergradera då till 3.3E då jag inte har nått minneskort.
            Vad kan jag göra för fel?
            Har PAL och WIIKEY
            Den startar skivan å loggan till spelet kommer upp men när jag ska starta spelet så blir allt svart (har aldrig varit med om det) det blir alltså inte error eller nått bara svartaste svart. (vet inte om jag får fråga det här men om jag får svar så kan frågan tas bort)
            Opps!! Wii dosan i TVen

Comment

• GH:WT uppdaterade INTE mitt 3.3E, men den behöver update för vissa funktioner som du inte har med 3.1E så updaten är ett måste....

Bjerlk

Comment

• Tack för hjälpen, funkade inte när jag brände skivan (fick upp att den inte kunde läsas) men uppdaten fick jag iaf igång så nu kunde jag spela med en gammal skiva som jag bränt funkar men måste spela några gånger då allt har varit så instabilt tack för hjälpen
                Opps!! Wii dosan i TVen

Comment

• Sports.Island.PAL.WII-SUSHi

TDK DVD-R
                  Fungerar perfekt.

[WII]Bolt [PAL].rar

TDK DVD-R
                  Fungerar perfekt.
                  Last edited by allewii; 2009-04-05, 22:02.
                  ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

• Wii.Emulator.Disc.MULTI.8640.ROMS.Wii-iND

Fasiken skulle vara guld att få de att funka, min tjej kräver super mario 3 på sitt Wii wiikey 2 också

hur får man tag på det ?

har aldrig kopplat upp min Wii

Längtar efter svar /

Comment

• Endast Fungerande Releaser! FRÅGOR TAS I NÅGON ANNAN DEL!!!
                      Last edited by allewii; 2009-04-08, 22:26.
                      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

• okay =S

Comment

• Guitar.Hero.Metallica.PAL.Wii-LoCAL

TDK DVD-R
                          Fungerar perfekt.
                          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

• Senaste sida

Sin City
                            av Robert Rodriguez och Frank Miller

- Rodriguez gjorde några riktiga skitfilmer. Men, det var mest i förebyggande syfte varför skulle han annars ge en film titeln "The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D".

Men, det var för att få upp tekniken till något bättre. Tack vare filmtekniken bakom de tidigare filmerna så har Rodriguez skapat den bästa filmen som bygger på en så kallad graphic novel.

Tre olika historier länkas samman, fast detta är ett smått uttjatat sätt att lägga upp så funkar det oväntat bra. Mest för Frank Miller har skapat helt otroliga karaktärer och miljöer.

Klockren film där Mickey Rourke är kungen. Med Bruce Willis och Cliwe Owen vid sin sida.

9 av 10

Comment

• Original inlägg av SaLica Visa Inlägg
                              Sin City
                              av Robert Rodriguez och Frank Miller

- Rodriguez gjorde några riktiga skitfilmer. Men, det var mest i förebyggande syfte varför skulle han annars ge en film titeln "The Adventures of Sharkboy and Lavagirl 3-D".

Men, det var för att få upp tekniken till något bättre. Tack vare filmtekniken bakom de tidigare filmerna så har Rodriguez skapat den bästa filmen som bygger på en så kallad graphic novel.

Tre olika historier länkas samman, fast detta är ett smått uttjatat sätt att lägga upp så funkar det oväntat bra. Mest för Frank Miller har skapat helt otroliga karaktärer och miljöer.

Klockren film där Mickey Rourke är kungen. Med Bruce Willis och Cliwe Owen vid sin sida.

9 av 10
                              Så detta funkar till Wii med Wiikey chippning alltså...

Comment

• FW 4.2E slår ut regions friheten på WiiKey2

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X