Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - WiiKey

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Punch.Out.PAL.Wii-GLoBAL

Verbatim DVD-R 16x - fungerar kanon

Comment

• --------OBS--------
      ---FRÅGA. ej påstående---
      Mario_And_Sonic_At_The_Olympic_Winter_Games_PAL ???
      funkar eller ligger det nått knas på den i uppdateringsväg?
      vilka nyare spel bör man inte köra in ?

Comment

• Original inlägg av signoff Visa Inlägg
        --------OBS--------
        Mario_And_Sonic_At_The_Olympic_Winter_Games_PAL ???
        funkar eller ligger det nått knas på den i uppdateringsväg?
        vilka nyare spel bör man inte köra in ?
        Den funkar klockrent både på mitt Wii med FW4.0E med Wiikey 1 samt på mitt Wii med FW3.4E med Wii key 2.

Comment

• Original inlägg av igotGOTH Visa Inlägg
          Den funkar klockrent både på mitt Wii med FW4.0E med Wiikey 1 samt på mitt Wii med FW3.4E med Wii key 2.
          kanon, tack, mitt funkade också, wiikey1+fw3.4E

Comment

• fan jag ger upp snart ... nån som vet en fungerande iso för nsmb med wiikey2 firm 1.3 de jag har utbrända säger bara corrupt file och startar inte.. blev så glad efter nya firm till wiikey 2 men så hjälpte det inte !!! Nån ? Hjälp! Har inte hittat nån info om det här, sorry om jag repeterar nån tråd!
            Last edited by hl26485; 2009-12-25, 22:02. Anledning: glömde

Comment

• Original inlägg av hl26485 Visa Inlägg
              fan jag ger upp snart ... nån som vet en fungerande iso för nsmb med wiikey2 firm 1.3 de jag har utbrända säger bara corrupt file och startar inte.. blev så glad efter nya firm till wiikey 2 men så hjälpte det inte !!! Nån ? Hjälp! Har inte hittat nån info om det här, sorry om jag repeterar nån tråd!
              Du har ju New Super Mario Bros o Super Paper Mario tex att köra....bränn med verbatim skivor om du inte redan gör d....bara ett litet tips

Comment

• New_Super_mario_Bros_Bahamut_PAL (ej patchad)
                Funkar klockrent med Wiikey2 FW 1.3 och System Menu 3.4E. Ingen uppdatering krävs. Brännde med senaste imgburn på Sony DVD+R i 4x.

Comment

• --------OBS--------

Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_The_Crystal_Beare rs_PAL_Wii-WiiZARD ?????
                  Denna skiva säger att jag ska uppdatera, jag har wiikey1, bör jag göra detta? någon som vet vilken update som ligger på spelet? jag har 3.2E nu alt 3.4E kanske. Eller man kanske kan patcha filen med wiibrickblocker och bränna om?(eller funkar det bara för icke PAL?)

Comment

• Brickblocka kan du göra men PAL spel med. Men tänk på att vissa spel kräver vissa uppdateringar för att fungera. Tänk det som en dll fil som krävs för spelet...

Men testa men brickblocker och så...
                    Annars är det ett PAL spel och då skall det ju inte vara några problem att uppdatera. Tänk dock att du tappar regionsfriheten om du uppdaterar över 4.0

Bjerlk

Comment

• Original inlägg av Bjerlk Visa Inlägg
                      Brickblocka kan du göra men PAL spel med. Men tänk på att vissa spel kräver vissa uppdateringar för att fungera. Tänk det som en dll fil som krävs för spelet...

Men testa men brickblocker och så...
                      Annars är det ett PAL spel och då skall det ju inte vara några problem att uppdatera. Tänk dock att du tappar regionsfriheten om du uppdaterar över 4.0

Bjerlk
                      ok, bra tack för svar, man kan ju leva utan regionsfriheten och för eller senare lär man ju behöva uppdatera hur som helst, men det finns ingen risk att det ligger någon ännu senare update typ 4.3 eller nå sånt som låser ännu mer?

EDIT funkade bra iaf, 3.4 låg på skivan
                      Last edited by signoff; 2010-02-11, 23:03.

Comment

• 4.2 är senaste som släppts...
                        Vad 4.3 kommer innehålla kan vi inte veta i nuläget...

Comment

• Sonic_And_Sega_All_Stars_Racing_PAL_Wii-WiiERD
                          Funkar bra efter en update med WiiKey1

Comment

• Hur funkar det med Wiikey Fusion? Går det att läsa skivor om man har köpt ett wii 2012? Har nämligen provat att bränna spel som fungerar när jag kör dem från SD, Brännde då på en DVD + R skiva i 1X Men med de inställningar på Imgburn som Wiikeyfusion sidan rekommenderade. Men den ville inte ens gå in i DVD läsaren på Wiiet. ÄR detta normalt?

Comment

• Original inlägg av Krongo Visa Inlägg
                              Hur funkar det med Wiikey Fusion? Går det att läsa skivor om man har köpt ett wii 2012? Har nämligen provat att bränna spel som fungerar när jag kör dem från SD, Brännde då på en DVD + R skiva i 1X Men med de inställningar på Imgburn som Wiikeyfusion sidan rekommenderade. Men den ville inte ens gå in i DVD läsaren på Wiiet. ÄR detta normalt?
                              Tror inte fusion är för att man ska köra med skivor utan med sdkort

Comment

• Original inlägg av Krongo Visa Inlägg
                                Hur funkar det med Wiikey Fusion? Går det att läsa skivor om man har köpt ett wii 2012? Har nämligen provat att bränna spel som fungerar när jag kör dem från SD, Brännde då på en DVD + R skiva i 1X Men med de inställningar på Imgburn som Wiikeyfusion sidan rekommenderade. Men den ville inte ens gå in i DVD läsaren på Wiiet. ÄR detta normalt?
                                Ja, du har för ny wii/dvdläsare. Om du byter till en äldre dvdläsare så kommer brända spel fungera.
                                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X