Om någon orkar ,så PM mig gärna om bra sidor att hitta backupp spel för wii där man kommer upp i hyfsade farter ,å där de ev går att regga sig
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - WiiKey
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jag bara brände den i 2x hastighet och körde som vanligt.Original inlägg av Mojo Visa InläggNu är jag lite confused Vattenspridarn...
vilken metod använde du för att köra den NTSCn?
byta skiva vid load,conformern?
Jag har inte kikat så mycket på det men inte heller hört nått bra sätt
Antar att jag har region overrun lr vad det heter inställt kommer inte ihåg.Man lär sig så länge man lever
Wii med wikey
Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
Gamecube med qoob pro och fullsize case
C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Mojo Visa InläggMen wiikey ska väl inte lira NTSC skivor? *confused*
Har jag missat nått eller har jag missat nått?
Jo, den läser ett stort antal av NTSC titlarna om du ändrat regionsettingen.
Dock ej traumacentre... ÄN.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Blommah Visa InläggSM sunshine funkar finfint för mig
Så fint, kan du dela med dig av info om VILKEN release du kör med, eller har du original ?
Super Smash Bros Melee USA -RARE funkar fint i alla fall
och samma med Metroid Prime
- Citat
- Flag
Comment
-
Ljudet hackar i Excite truck (PAL-sushi) för mig. Under själva loppen dvs. Lite som om sladden inte satt i riktigt eller hur man ska säga. Knäpper lite och ljuden bryts av mitt i. Bränner på Verbatim DVD+R i 2x. Har även testat med DVD+RW skiva men samma problem.
Har testat ett tiotalt andra titlar (både pal och NTSC) och alla andra fungerar bra.
Någon som har någon ide?
- Citat
- Flag
Comment
-
Kanske fel tråd. Men jag tror det har att göra med Wiikey. Eller kanske det har att göra med Wii som sådant... I varje fall får jag inte ett enda NTSC-Gamecubespel att fungera i 480p. Inte ens när jag är 100% på att de ska stödja 480p. Jag använder Winjas loader och kan där välja 480p, men bilden blir då bara grön och inget händer. Laddar jag inte i 480i fungerar det bra dock.
Är det någon som vet om något Gamecube NTSC-spel som kan spelas direkt med Wiikey *utan* swap-skiva. Vore bra att testa ett sådant och se om det körs igång i 480p. Eller om det helt enkelt är som så att Gamecube 480p inte fungerar på Pal wii
(Finns ju knappt 480p på Pal-gamecube alls så).
- Citat
- Flag
Comment
-
Natruligtvis måste du packa upp den först
Winrar tex funkar.
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=28773
Du kanske skulle börja i denna tråden först
- Citat
- Flag
Comment

Comment