Fungerar Elebits_USA_Wii-Goomba med wiikey på en PALmaskin?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - WiiKey
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
http://wiki.gbatemp.net/index.php/Wi...atibility_ListOriginal inlägg av Equality Visa InläggFungerar Elebits_USA_Wii-Goomba med wiikey på en PALmaskin?1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag kör sånna och de funkar perfekt!Original inlägg av Mitchi Visa Inläggjag köpte iaf Verbatim DVD+R får hoppas det går bra
- Citat
- Flag
Comment
-
det var roligt att höra. hoppas de funkar lika bra för migOriginal inlägg av frapp Visa InläggJag kör sånna och de funkar perfekt!
- Citat
- Flag
Comment
-
inte om du använder wiikey i alla fall... tror de flesta andra chippen inte heller bryr sig om ifall du gör det eller ej.Original inlägg av Mitchi Visa InläggBehöver man ställa in på DVD-rom om man använder sig av IMGburn om man använder + skivor?
- Citat
- Flag
Comment
-
hehe...tack för svaret...som du sa så funkade det ändå och ja, jag använder wiikey...det var aslätt att bränna. blev bara orolig när det var så många som hade problemOriginal inlägg av prodge64 Visa Inlägginte om du använder wiikey i alla fall... tror de flesta andra chippen inte heller bryr sig om ifall du gör det eller ej.
- Citat
- Flag
Comment
-
Godfather: blackhand edition är ett måste...roligaste spelet hittills. SSX, RRR, Excite truck är även bra alternativ.Original inlägg av simons Visa InläggTråkigt att de inte kommer några mer titlar på ett tag...
Någon som ni kan rekomendera?
- Citat
- Flag
Comment
-
jag undrar om jag kan göra någonting åt att det är franskt tal och text i denna torrenten jag laddade ner Heatseeker [PAL][Wii] - www.InfoWii.net. för jag har letat att ändra till engelska, ingen som vet hur man kan göra?
- Citat
- Flag
Comment
-
ALLA ! Pal spel fungerar till wikeey har bränt ut varenda pal release som finns ute just nu och varenda en har fungerat oberoende vilka skivor jag använt.
får du dom inte att fungera här är basic.
Använd ALLTID ImgBurn med Booktype DvD och dom kommer fungera.
Med det programmet har tom provat bränna i upp till 8x hastighet och fortfarande inga problemLast edited by vacca; 2007-04-27, 00:53.
- Citat
- Flag
Comment
-
Är det någon som fått "unable to read game disc" när man spelar något spel?
Tar man ut och sätter tillbaka disken så kan man spela vidare, ett tag iallafall, tills det händer igen.
Detta har hänt mig med dessa spel:
Heatseeker PAL Wii-WiiERD
Elebits_USA_Wii-Goomba
Båda brända på TraxData DVD+R med IMGBrun.
Kan det ha nått med vilka diskar jag använder eller? Andra spel har funkat utan problem.
- Citat
- Flag
Comment

Comment