Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - WiiKey

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av kaTana Visa Inlägg
    bränner med verbatim dvd+r x16.. varför bränner ni så slö för?
    För att risken med läsfel är betydligt större om man bränner så snabbt. Jag kör i 8x, där fungerar det problemfritt för mig.

Comment

• okej.. Jag har iaf inte stött på några problem

Comment

• Super_Paper_Mario_PAL_MULTi5_Wii-BAHAMUT fungerar problemfritt med 3.0E

Comment

• kör med 2.2E och mario paper....funkar perkekt till du kommer till ett rum med 5 dörrar...där låser det sig (kapitel 2:2 tror jag)

någon som har samma problem

Comment

• Original inlägg av Mikael71 Visa Inlägg
            kör med 2.2E och mario paper....funkar perkekt till du kommer till ett rum med 5 dörrar...där låser det sig (kapitel 2:2 tror jag)

någon som har samma problem

http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=20926

Typ ALLA som inte tagit nyckeln först eller har språket ställt till Tyska.
            Du har PAL-releasen. Right? NTSC-releasen har inte detta problem.

Vid start av kapitel 2-2 så träffar du på Mimi. Pratar du med henne innan du har nyckeln så låser sig spelet. Hon kommer att säga åt dig att gå till rummet längst bort på första våningen för att träffa en person vid namn Merlee. Gå in i det beskrivna rummet och aktivera den gröna knappen. En fälla aktiveras då och taket med spikar kommer att sjunka mot Mario. Innan taket träffar Mario så byt till 3D och hoppa upp "på" taket och hämta nyckeln som finns där. När du har nyckeln så kan du snacka med Mimi utan problem.
            Last edited by N!klas; 2007-09-19, 23:40.
            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

• fråga. Jag har wiikey men när jag försöker starta spel blir det bara svart kommer upp i menyn som Tiger woods 08 men sedan när jag väljer starta är det bara en svart skärm. Har använt brick blocker 1.3 fast det är en pal release, kan det vara det eller är det taskiga skivor?

Comment

• Varför använda brickblocker när det är en pal release?

Vilken firmware har du installerat? Kanske det kräver 3.0 och du sitter med 2.2?

Det troligaste problemet är nog Bränningshastighet samt mediat du bränner på...

Comment

• MySims_PAL_Wii-WiiERD funkar fint än så länge med 3.0E
                  Last edited by Icehowl; 2007-09-20, 21:47.

Comment

• surt som fan att mitt nya chip vägrar dra i sig Zelda...

brännt med imgburn/dvddecrypter på 4 olika skivor nu :

fujifilm dvd -r, traxdata dvd+r, hp dvd+r printable på alla dessa 3 så visas Zelda ikonen, men sen stannar wii i bilden med "Reminder...bla bla ...om hhur man ska sätta fast controllern i remoten...)...typ HELhänger sig så jag får dra nätkabeln där bak...

4e skivan , en verbatim dvd -r printable, vill den inte ens starta upp

När kan man tänka att chippet inte e som det ska ??

kan man laborera med nåt i Wii'ets inställningar för o få det bättre...?
                    Last edited by corre; 2007-09-22, 02:44.

Comment

• nån som testat The.Simpsons.Game.PAL.Wii-BAHAMUT ?

Comment

• Japp, har testat Simpsons (Pal-releasen från Bahamut), funkar klockrent. Bränt på TDK DVD-R-skivor, som jag alltid använder.

Comment

• Någon som testat LEGO Star Wars The Complete Saga Usa Wii-GAMEOVER ?

Comment

• Original inlägg av lobtec Visa Inlägg
                            Någon som testat LEGO Star Wars The Complete Saga Usa Wii-GAMEOVER ?
                            Vad ska du med den till när det finns pal?

Comment

• Original inlägg av Nord_ Visa Inlägg
                              Vad ska du med den till när det finns pal?
                              Därför att den inte fanns ute när jag skrev inlägget kanske. Får fixa pal istället då.

Comment

• Någon som har fått The_Grim_Adventures_Of_Billy_And_Mandy_PAL_Wii-WiiERD att fungera?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X