Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Chip - CycloWiz!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi hann få ett par monteringar klara idag.

Fungerade direkt.

Vi skall börja titta på vettiga lösningar för "update enable" switch imorgon.

Alla tips emottages.

Vi vill helst slippa borra hål i skalet, och helst inte heller behöva ha någon löst hängande switch. Troligen blir det återanvändning av gamla "xecuter 2" switchar, dvs rätt små switchar monterade på platta kretskort som monteras med dubbelhäftande tejp.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hansi, Finns det ett helt wii på lager hos er?. me chipp å allt dvs.

Comment

Nej.

Men jag försöker köpa in wii konsoller från *******/******* osv (därav det sjukt höga priset)

Men jag börjar bli lite orolig pga de nya drivarna.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ouch, **** filtret rokkar

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
            ouch, **** filtret rokkar
            ?!¨

Comment

Mitt Wii är nu i era händer....

...så nu är jag Wii fri, tråkigt men den som väntar på något gott

Comment

installationen är inte svår va?

Comment

Nej.

Men jag försöker köpa in wii konsoller från *******/******* osv (därav det sjukt höga priset)

Men jag börjar bli lite orolig pga de nya drivarna.
                  vadå nya drivarna? ,

Comment

Urk, wii:n jag köpte igår för att chippa hade såklart fel läsare.
                    Vad är det för serienummer på den?

Comment

• Original inlägg av Hyndan Visa Inlägg
                      ...så nu är jag Wii fri, tråkigt men den som väntar på något gott
                      Om du inte vill ha någon strömbrytare för "chipuppdateringsläget" monterad så är din WII testad och klar, ring oss vid 10.00 imorgon isåfall.

Comment

• Hansi: kan man se någonstans om min wii inte är av "fel" modell utan att öppna.
                        Skulle vilja skicka min wii till er för montering av ett CycloWiz, då skulle det vara bra att veta att man inte skickar i onödan.
                        Jag behöver inte göra en beställning då eller? utan bara att skicka in den med namn och adress?
                        Tack på förhand!
                        /Mikey13

Comment

• Det är bara att skicka in.

Jag funderar på att skapa en tråd där man får lista serienummer (eller del av serienumret) + vilken drive man hade. Det är tyvärr lite känsligt att dela med sig av sina serienummer, eftersom detta ibland används för t.ex. utdelning av förbättrade wrist straps osv, då vill man inte att någon annan "knycker" ens serienummer.

Comment

• Hansi; När kommer de andra maskinerna in som skulle komma idag? Är något så gröndjävulskt orolig för chip-setet på dem

Comment

• Är det någon som kan förklara hur wii unscrambler fungerar, begriper mig inte på den tyvärr. har förstått att man måste göra en iso-fil av en del wii-spelen.

Comment

• Hansi: Vet att du har oehört mycket att göra just nu, men jag har en liten fråga. Hur mycket kostar det om man ska skicka sitt wii + chippning av Cyclowiz totalt (frakt fram och tillbaka inräknat). Så man vet hur mycket en fattig student behöver lägga på sitt wii . Wii:t i sig var ju ganska dyrt

Tacksam för svar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X