Nä, någon sån där branschorganisation hävdade att mina filmer bröt mot deras copyright... land of freedom my ass...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Chip - CycloWiz!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Ja jag skall lägga upp dom på någon annan site. Kanske tar mig tid att lägga upp torrents med filmerna i lite större format med.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
En annan bra idé är om psxcare startar en egen tracker :P
Så delar alla med sig av sina lagliga spel som man kodat "själva"
och mycket annat fint.Man lär sig så länge man lever
Wii med wikey
Gamecube med viper cobra 1.1 och BBA
Gamecube med qoob pro och fullsize case
C2D 3,0 ghz 750gb ati1950xt
Bärbar Intel pentium core 2 duo 2ghz 120 gb hd
- Citat
- Flag
Comment
-
Japp, jag har funderat på att lägga upp en tracker på servern. Men nu ligger filmerna på pirate bay iaf
http://thepiratebay.org/tor/3682948/wiikey_installationLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Kablar underlättar om man är kass på att löda, speciellt när man skall ta bort chippet igen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Vad har hänt egentligen!?
Jag har inte kunnat spela något av spelen jag tar hem nu. Menyn där man trycker Start kommer bara. Men sen när jag trycker start så kommer bara den Wii-remote varningen fram, sen så står det error och att jag ska ta ut skivan.
Vet ni vad som är fel? Funkar inte CycloWiz längre?! Måste jag chippa om min konsol?
Hoppas på svar så snabbt som möjligt.
EDIT: Jag tror jag kan problemet nu. Jag läste på CycloWiz-hemsida att man måste uppdatera cippet till 3.5, och jag har bara 3.0, och 3.0 kan bara spela de gamla spelen, precis som jag kan. Så betyder det att jag måste skicka iväg mitt Wii igen för uppdatering?Last edited by WiiDude; 2007-11-21, 22:29.
- Citat
- Flag
Comment
-
Switch? Är det en sådan spak på baksidan av Wii,et? Isåfall har jag en sådan. Men en gång när jag skulle uppdatera mitt chipp till 3.5 så gick det inte. Måste man uppdatera till 3.0 innan man uppdaterar till 3.5 eller?Original inlägg av swiit Visa InläggJa det måste du göra om du inte har en switch till chippet. Då kan du uppdatera själv.
Jag har uppdaterat till 3.6beta då kan man spela SMG
Lycka till
Så kan ni berätta hur man uppdaterar? Då blir jag väldigt tacksam
Här är ännu en fråga jag måste ställa, kan ens Wii brickas när man uppdaterar chipp? Eller kan bara chippet brickas?
- Citat
- Flag
Comment
-
Hur är det nu om man köper Wiinja v2.
Kommer bara chippet eller kommer kablarna m.m med som man behöver ?
Jag vet att man måste ha egen skruvmejsel och lödkolv och det. men är det något mer man måste köpa till själva chippet så att säga.
Sen undrar jag om det verkligen går att spela brända wii spel med den chippen.
Och sen en fråga till, finns redan firmwaren med på chippet eller måste man ladda ner den från nätet ?
Och jag ser att det inte går att uppdatera den. (så då kanske inte alla brända spel funkar ?)
Och jag vet att det är bara pal spelen eftersom jag har pal maskin.
Vill bara veta mer om chippet, men lödningen har man inte problem med.
Tacksam för svar //hide_
- Citat
- Flag
Comment

Comment