Original inlägg av karlalbertsson
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - CycloWiz
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
krångel???
Det verkar vara mycket krångel med att spela backuper av wii??
Hur är det med gamecube backups??
Kanske bäst man väntar på bättre chip?? eller ??? inge kul att alla spelen som finns ute verkar hacka och ha sig nästan för alla???
ngn som håller med mig???
- Citat
- Flag
Comment
-
lika illa för det,,, vad skall man med ett chip till när de inte finns ngra bra releaser??Original inlägg av jarlen Visa InläggDet har ju snarare med backuperna och programmen kring dessa. En bra backup ska ju spela lika bra som orginalet. Jag tror inte chipet påverkar detta.
jaja,, man får vänta och se de brukar jhu ordna sig efter ngra veckor.
- Citat
- Flag
Comment
-
jag håller med, det här är nog ett problem som löser sig inom 2 veckorOriginal inlägg av jarlen Visa InläggDet har ju snarare med backuperna och programmen kring dessa. En bra backup ska ju spela lika bra som orginalet. Jag tror inte chipet påverkar detta.
- Citat
- Flag
Comment
-
Efter närmare testning har jag faktiskt detOriginal inlägg av solwretep Visa Inlägghar du inga hack i ljud eller bild på wario?
Well, jag slängde bara i det och testade så att det gick att lira i 1 minut. Men när du påpekade det gick jag och testade i en halvtimme - jo det hackar...
- Citat
- Flag
Comment
-
Varför är det bara vissa som ljudet hackar på? (wario+tony hawk) ? Kassa rellar?Original inlägg av karlalbertsson Visa InläggEfter närmare testning har jag faktiskt det
Well, jag slängde bara i det och testade så att det gick att lira i 1 minut. Men när du påpekade det gick jag och testade i en halvtimme - jo det hackar...
- Citat
- Flag
Comment
-
PHO3NIX-releasen, är den enbart på tyska? Kan nämligen inte få igång WiiERD-releasen.Original inlägg av Kalonjii Visa InläggCall_Of_Duty_3_PAL_ENGLISH_Wii-WiiERD - 4x Speed - Verbatim-R - Fungerar
Call.of.Duty.3.PAL.GERMAN.WII-PHO3NiX - 4x Speed - NexxTech-R - Fungerar
SUSHi releasen är antagligen en dålig dump imo att www.gbatemp.net fick dom 2 andra PAL releaserna av Call of Duty att fungera och använde 2 olika media.
- Citat
- Flag
Comment
-
Monkey ball verkar inte fungera, ngn som testa att bränna de?
För mej så hänger sej lasern på de, laddar inte ens opp spelet när man sätter i det, vart skit rädd att lasern pajja, men nu fick ja igång dom gamla spelen igen, så ngn som testat bränna monkey ball o fått samma problem som mej?
dags att dom släpper nya releaser nu, sen e testade med chipet innan...
- Citat
- Flag
Comment
-
monkey ball är nukad:"not working"Original inlägg av freddyc Visa InläggMonkey ball verkar inte fungera, ngn som testa att bränna de?
För mej så hänger sej lasern på de, laddar inte ens opp spelet när man sätter i det, vart skit rädd att lasern pajja, men nu fick ja igång dom gamla spelen igen, så ngn som testat bränna monkey ball o fått samma problem som mej?
dags att dom släpper nya releaser nu, sen e testade med chipet innan...
Nån som har info om vart man får tag på call of duty 3 english pal wiierd får gärna skicka ett mail eller msn:a -> trickyhed[at]hotmail[dot]com
- Citat
- Flag
Comment
-
Super_Monkey_Ball_Banana_Blitz_MULTi_READNFO_PAL_W ii-WiiERD är inte nukad, provat den?Original inlägg av trickyhed Visa Inläggmonkey ball är nukad:"not working"
Nån som har info om vart man får tag på call of duty 3 english pal wiierd får gärna skicka ett mail eller msn:a -> trickyhed[at]hotmail[dot]com
- Citat
- Flag
Comment
-
gc rellar på cyclowii chippet??
frågar igen,, hur funkar gamecube(backuper) på cyclowii chippet??
Är de lika mkt krångel där??
jag menar gamecybespelen har jhu funnits ute länge så där kan man inte skylla på dåliga realeser eller??
m.v.h zezam
- Citat
- Flag
Comment
-
De fungerar kalasbra. Inte haft några problem alls med vare sig PAL eller NTSC(med GCOS).Original inlägg av zezam Visa Inläggfrågar igen,, hur funkar gamecube(backuper) på cyclowii chippet??
Är de lika mkt krångel där??
jag menar gamecybespelen har jhu funnits ute länge så där kan man inte skylla på dåliga realeser eller??
m.v.h zezam
EDIT:
Super Monkey Ball Banana Blitz MULTi READNFO PAL Wii-WiiERD
Skivor: Verbatim DVD-R 16X, brände i 16X. Fungerar perfekt!
- Citat
- Flag
Comment

Comment