Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - CycloWiz

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av karlalbertsson Visa Inlägg
    Fungerar kanon:
    Far_Cry_Vengeance_PAL_Wii-PARADOX
    Happy_Feet_PAL_Wii-WiiERD
    Ice_Age_2_The_Meltdown_PAL_Wii-WiiERD
    Monster.4x4.World.Circuit.PAL.WII-SUSHi
    Splinter.Cell.Double.Agent.PAL.MULTI5.WII-PHO3NiX
    Super.Fruit.Fall.PAL.WII-SUSHi
    WarioWare_Smooth_Moves_WII_Pal-PI

Funkar inte:
    Spongebob_Squarepants_Creature_from_Krusty_Krab_PA L_Wii-PARADOX

Alla brända med HP DVD-R i 16x
    har du inga hack i ljud eller bild på wario?

Comment

krångel???

Det verkar vara mycket krångel med att spela backuper av wii??
      Hur är det med gamecube backups??

Kanske bäst man väntar på bättre chip?? eller ??? inge kul att alla spelen som finns ute verkar hacka och ha sig nästan för alla???

ngn som håller med mig???

Comment

Det har ju snarare med backuperna och programmen kring dessa. En bra backup ska ju spela lika bra som orginalet. Jag tror inte chipet påverkar detta.

Comment

Original inlägg av jarlen Visa Inlägg
          Det har ju snarare med backuperna och programmen kring dessa. En bra backup ska ju spela lika bra som orginalet. Jag tror inte chipet påverkar detta.
          lika illa för det,,, vad skall man med ett chip till när de inte finns ngra bra releaser??
          jaja,, man får vänta och se de brukar jhu ordna sig efter ngra veckor.

Comment

Original inlägg av jarlen Visa Inlägg
            jag håller med, det här är nog ett problem som löser sig inom 2 veckor

Comment

krångel

ja innan dess så löder då jag iallafall inte in ngt chip,, kör sålänge med de orginal jag har,,

synd då jag hade hoppats på att detta skulle funka bra,,
              Last edited by zezam; 2007-02-14, 11:10.

Comment

Original inlägg av solwretep Visa Inlägg
                har du inga hack i ljud eller bild på wario?
                Efter närmare testning har jag faktiskt det Well, jag slängde bara i det och testade så att det gick att lira i 1 minut. Men när du påpekade det gick jag och testade i en halvtimme - jo det hackar...

Comment

Original inlägg av karlalbertsson Visa Inlägg
                  Efter närmare testning har jag faktiskt det Well, jag slängde bara i det och testade så att det gick att lira i 1 minut. Men när du påpekade det gick jag och testade i en halvtimme - jo det hackar...
                  Varför är det bara vissa som ljudet hackar på? (wario+tony hawk) ? Kassa rellar?

Comment

Original inlägg av Kalonjii Visa Inlägg
                    Call_Of_Duty_3_PAL_ENGLISH_Wii-WiiERD - 4x Speed - Verbatim-R - Fungerar

Call.of.Duty.3.PAL.GERMAN.WII-PHO3NiX - 4x Speed - NexxTech-R - Fungerar

SUSHi releasen är antagligen en dålig dump imo att www.gbatemp.net fick dom 2 andra PAL releaserna av Call of Duty att fungera och använde 2 olika media.
                    PHO3NIX-releasen, är den enbart på tyska? Kan nämligen inte få igång WiiERD-releasen.

Comment

Monkey ball verkar inte fungera, ngn som testa att bränna de?
                      För mej så hänger sej lasern på de, laddar inte ens opp spelet när man sätter i det, vart skit rädd att lasern pajja, men nu fick ja igång dom gamla spelen igen, så ngn som testat bränna monkey ball o fått samma problem som mej?

dags att dom släpper nya releaser nu, sen e testade med chipet innan...

Comment

Original inlägg av freddyc Visa Inlägg
                        Monkey ball verkar inte fungera, ngn som testa att bränna de?
                        För mej så hänger sej lasern på de, laddar inte ens opp spelet när man sätter i det, vart skit rädd att lasern pajja, men nu fick ja igång dom gamla spelen igen, så ngn som testat bränna monkey ball o fått samma problem som mej?

dags att dom släpper nya releaser nu, sen e testade med chipet innan...
                        monkey ball är nukad:"not working"

Nån som har info om vart man får tag på call of duty 3 english pal wiierd får gärna skicka ett mail eller msn:a -> trickyhed[at]hotmail[dot]com

Comment

OKej, Tack för info... =)

Comment

Original inlägg av trickyhed Visa Inlägg
                            monkey ball är nukad:"not working"

Nån som har info om vart man får tag på call of duty 3 english pal wiierd får gärna skicka ett mail eller msn:a -> trickyhed[at]hotmail[dot]com
                            Super_Monkey_Ball_Banana_Blitz_MULTi_READNFO_PAL_W ii-WiiERD är inte nukad, provat den?

Comment

gc rellar på cyclowii chippet??

frågar igen,, hur funkar gamecube(backuper) på cyclowii chippet??
                              Är de lika mkt krångel där??
                              jag menar gamecybespelen har jhu funnits ute länge så där kan man inte skylla på dåliga realeser eller??
                              m.v.h zezam

Comment

Original inlägg av zezam Visa Inlägg
                                frågar igen,, hur funkar gamecube(backuper) på cyclowii chippet??
                                Är de lika mkt krångel där??
                                jag menar gamecybespelen har jhu funnits ute länge så där kan man inte skylla på dåliga realeser eller??
                                m.v.h zezam
                                De fungerar kalasbra. Inte haft några problem alls med vare sig PAL eller NTSC(med GCOS).

EDIT:
                                Super Monkey Ball Banana Blitz MULTi READNFO PAL Wii-WiiERD
                                Skivor: Verbatim DVD-R 16X, brände i 16X. Fungerar perfekt!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X