Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Well, det är omöjligt att säga om det är samma hårdvara eftersom det finns en hel uppsjö olika varianter av micro processorer som är det intressanta här egentligen, det du behöver ta reda på är vilken det är och kompilera mjukvaran själv för just den processorn du har...

Första versionen av PS3Key hade Atmel processor medans den nya har en annan som jag inte minns namnet på, men ja det är bootloader på denna som är krypterad och det är bara mjukvara...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• En dag till, sen får vi se ifall de håller vad de lovade denna gång ...

Original inlägg av psjailbreak.com
      We have now shipped all our loyal dealers and we assure you, the wait has been worthwhile. We apologize for the delay of the support we promised, but it is indeed coming. We will officially be releasing our support for new firmwares by October 20th, and Backup Manager v1.1 a few days after. It will have all the features that clone makers have been providing, along with some new ones that will blow you all away. As mentioned in previous news updates, we are still receiving large amounts of mail about our high price compared to our competition, so we will reiterate. Clones are low quality, have high defect rates and will only work on firmware 3.41. So for all you dealers out there, why buy a product that limits your market? Ours allows you to distribute to all end users and provides your clients with more options.
      Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
      snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
      /Nalle Puh

Comment

• [2010.10.19]
        We will be releasing our new and improved Backup Manager v1.1 on the 20th of October. As well, we would like to announce that our updates for newer firmwares will be delayed a few days, but it will be released before the end of the month. We sincerely apologize for this minor delay and appreciate your patience.
        Thank you.
        Ännu mer försenat...
        /Nalle Puh

Comment

• Låt dem jobba
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av Tjurig Visa Inlägg
            Ännu mer försenat...
            Uppdateringen för nyare firmwares va väl planerad att släppas efter BM? Hur som helst så spelar de ingen roll om de släpps denna vecka eller nästa vecka, det finns bara ett spel som kräver FW uppdatering, och det finns redan en lösning att lira MoH på 3.41. Så hellre att dom gör de rätt än att dom stressar ut de Fast tillgång till PSN vore ju inte dumt :P

Comment

• Official PSJailBreak Team have announced
              Backup Manager V1.1 will be released today around 3-4pm GMT
              I'm not home untill tomorrow so If any one want to do a review give us a shout

Den släpps med andra ord vid 17-18 tiden här. Riktigt spännande att se vad "blow you all away"-nyheten kommer vara

Comment

• Vem ville ha feedback
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

• Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  Vem ville ha feedback
                  Ingen tydligen :P

Comment

• Vi kör en liten REA-drive, psjailbreak för 995:-, tills det släpps en ny firmware. När dom visat att dom har något att komma med återgår vi till ordinarie 1195:-
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av psx-scene.com
                      [16:21:07] Smeemi: Hi there!
                      [16:21:15] Smeemi: What are your promotions?
                      [16:25:16] Smeemi: and is the backup manager 1.1 coming out today?
                      [16:26:04] PS Jailbreak Sales: Yes
                      [16:26:11] Smeemi: What time?
                      [16:26:12] PS Jailbreak Sales: It will be on our site in 30
                      [16:26:15] Smeemi: 30 minutes?
                      [16:26:57] PS Jailbreak Sales: Yes
                      [16:26:59] Smeemi: Thanks
                      [16:27:09] PS Jailbreak Sales: Your welcome
                      [16:27:52] Smeemi: Any good features ?
                      [16:28:55] PS Jailbreak Sales: Compatibility with more game and ability to play with no game in disc drive
                      [16:29:09] PS Jailbreak Sales: We have been working more on updates fo 3.42 and 3.5
                      [16:29:15] Smeemi: Ok, great!
                      [16:29:16] PS Jailbreak Sales: That is more important for our dealers and users
                      [16:29:36] Smeemi: Compatibility wise.. do games like Modern Warfare 1/2 work now
                      [16:29:36] Smeemi: ?
                      [16:31:35] PS Jailbreak Sales: Yes
                      [16:31:53] Smeemi: Thanks
                      Inte så mycket nytt ifall det stämmer ...
                      /Nalle Puh

Comment

• Tror den har lagts upp nu. Deras hemsida är jävligt överbelastad iaf

Edit: Verkar som att den nya BM bara är 1.0 med utbytt namn till 1.1. Vet dock inte hur vida det här stämmer men många på PSX-Scene är missnöjda. Avvakta dock på en mer pålitlig källa än några nissar på forum som kanske inte ens har fått tag på den riktiga 1.1.

Edit 2: Det verkar som att de va en helt ny BM, men nyheterna är få. Tryck på fyrkant för att boota spelen direkt utan skiva, de är i stort sätt den enda nyheten. Exakt vilka spel som funkar med 1.1 vet jag inte, men MW2 tycks inte funka.

http://psx-scene.com/forums/f6/psjai...-v1-1-a-69090/
                        Last edited by Krutan; 2010-10-20, 21:32.

Comment

• Backup Manager v1.1 is released!
                          [2010.10.21]
                          Our new Backup Manager v1.1 is now available on our downloads page. It has compatibility with more games, faster load times, more reliable loads, and smoother gameplay. As well, you will be able to play backups with no game in the disc drive by pressing square while loading. Our release of updates for new firmwares is coming VERY shortly and we are now accepting sample previews for the first 250 distributors who inquire.

Comment

• Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
                            Ingen tydligen :P
                            http://forum.psxcare.com/support/sho...831#post233831

Du skrev ju ut info från någonstans där de skrev att de inte skulle vara hemma förräns sent o att någon kunde få skriva en rad eller två om funktionerna så jag undrade vem, var, när o varför
                            / Pendragon

Comment

• Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                              http://forum.psxcare.com/support/sho...831#post233831

Du skrev ju ut info från någonstans där de skrev att de inte skulle vara hemma förräns sent o att någon kunde få skriva en rad eller två om funktionerna så jag undrade vem, var, när o varför
                              Jaha, ja du det missade jag helt. Jag tog bara allt dom hade skrivit då de innehöll tiderna för släppet :P

Comment

• "Our release of updates for new firmwares is coming VERY shortly and we are now accepting sample previews for the first 250 distributors who inquire."

Ni är väll distibutörer?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X