Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Nu verkar den fria downgradern ha släppts, skall precis testa.
    hur fungerar testandet?

Comment

• Original inlägg av Rasmus96 Visa Inlägg
      En enkel fråga, jag skulle gärna vilja ha en sån där Jailbreak, men det är viktigt att jag måste kunna använda downgrade också, så därför behöver jag en orginal, right?
      Men vart köper jag en Orginal, vart är det smidigast och enklast.
      Även om vi inte längre står listade som officiell distrubitör är donglarna vi har i lager ORIGINAL
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

• Nån mer äm jag som får timeout när man ska "downloada" filerna....
        Är det överbelastat eller är det ngt fel.Jag får serienr från Dongeln i programmet
        men sen blir det inge mer :-(

Comment

• Original inlägg av jetcat Visa Inlägg
          Nån mer äm jag som får timeout när man ska "downloada" filerna....
          Är det överbelastat eller är det ngt fel.Jag får serienr från Dongeln i programmet
          men sen blir det inge mer :-(
          kan nog vara överbelastat eftersom det är första dagen och allt. men däremot har man sett att det är många som skrivit att det inte funkar riktigt fullt ut.

Comment

• Alla har problem just nu, även vi. Bara vänta tills det lugnar ner sig...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• jodå.. 2 filer får jag.. ena prog_xxxxxxxxxxxx.fla och upgrader_xxxxxxxxxxxxxx.fla provat o flasha upgrader ett par ggr utan resultat. jag märkte av misstag när jag dragit ut dongeln att det går lika bra att flasha utan någon dongel.. blir FLASH SUCESS varesig med eller utan dongel. så jag tror inte d flashas över huvud taget.
              någon som kan bekräfta samma fel?

/mvh malle

Comment

• Provat flasha i XP kompabilitetsläge med Admin rättigheter på en burk som kör alla senaste Win updates o .net pack ?
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• jupp har provat allt d.. ska dra fram en gammel xp burk ja har o prova på den..

Comment

• exakt lika dant under xp som win7. hittar dongeln, hittar serial nummret.
                    drar ner de 2 filerna. sen under update så kan man flasha med eller utan dongeln i.
                    och funkar inte i vanlig ordning o downgradea. så jag tror inte dongeln blir flashad alls.

nån som igentligen har lyckats å få jailbreak dongeln att downgreada?

/mvh malle

Comment

• Original inlägg av malacai Visa Inlägg
                      exakt lika dant under xp som win7. hittar dongeln, hittar serial nummret.
                      drar ner de 2 filerna. sen under update så kan man flasha med eller utan dongeln i.
                      och funkar inte i vanlig ordning o downgradea. så jag tror inte dongeln blir flashad alls.

nån som igentligen har lyckats å få jailbreak dongeln att downgreada?

/mvh malle
                      Jag får bara felmeddelande när ja ska ladda ner filerna via PS Upgrader

Comment

• Psdowngade och PSJailbreaks sidor är lite överbelastade just nu
                        Mer än så kan jag inte säga, vi har inte hämtat hem några downgraders själva sedan de släppte dem fritt.
                        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av joxah
                          När jag sätter i min psjailbreak lyser den rött och grönt. ska den det eller bara lysa grönt? Jag lyckas inte få något serial, och dom filerna jag får ner är tomma.
                          Efter en del efterforskningar värkar jag ha en äkta psjailbreak. i alla fall om man ska kunna lite på dvs bilder som visar på skillnader mellan clone och äkta. köpte den ifrån ******.com förra månaden.
                          ****** säljer sina psjailbreak för $20 och har aldrig varit med på någon distributörslista, så du kan nog glömma att du har en original psjailbreak tyvärr. Är det någon annan som köpt sin psjailbreak från udda asiatisk leverantör och fått den billigare än säg 6-700:- så var vänlig och låt bli att skräpa ner i den här tråden som är till för oss som har originalet...
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• då vet att den till största sannolikhet är en clone. får hoppas på att det dyker upp en downgrade till min ps3key som jag vet är original.

Comment

• Ni som fått hem .fla-filer, öppna dom i t.ex. notepad och kolla att det inte bara står t.ex.

bad magic

eller

invalid request

eller något annat som man kan tänka sig inte är det som det borde vara.

Blir nog inte så bra att flasha med en sådan fil.

Comment

• Nu får dom fixa så man kan ladda ner uppdateringen. Orkar inte vänta längre

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X