Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSJAILBREAK tråden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Lillejan Visa Inlägg
    TP-kabel är borttagen.
    Mmm. glöm inte W-lan
    Kan snart sätta en femma på att Sony lägger i en patch som låter w-lan auto-detekta öppna w-lan o sen nalla uppdateringar via dessa i desperata tider
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Ber er läsa tråden:
      PS3 FW 3.42 Live... VARNING!

Comment

• Någon som har svenska 3.41 firmwaret och vill dela med sig?

Comment

• Original inlägg av MrZANE Visa Inlägg
          Någon som har svenska 3.41 firmwaret och vill dela med sig?
          http://www. e u r a s i a.nu/wiki/index.php/Ps3OsRels

Comment

• Alltså:

3.41 EU = http://bit.ly/cPwAVF (officiell)

Lägg på en usb-sticka. Det skall vara X:\PS3\UPDATE\PS3UPDAT.PUP
            md5 på PUP-filen skall vara e07d2b84c9e9691c261b73e5f1aada20
            Last edited by N!klas; 2010-09-08, 10:57.
            1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

• Ojdå, Sony stämmer spelbutiker.

http://www.idg.se/2.1085/1.338331/so...er-spelbutiker

Comment

• Sony oficiella firmwares:
                http://www.ps3-hacks.com/category/3
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                  Hmm.. undrar när det blir PSXCARE's "tur"?
                  Sony går ut hårt.. det skadar bara Sony...

Det är kanske bäst att bara sälja oflashad hårdvara så får folk göra som de vill sen. Jag är mest intresserad av homebrew och vad jag vet så finns det inget olagligt i det.
                  Last edited by N!klas; 2010-09-08, 13:42.
                  1 x Trinity RGH, 250GB. 1 x Trinity original, 4GB + 250GB HD.

Comment

• Att dom ens orkar lägga ner kraft och pengar på att få säljstopp. Det finns redan open source, så även om dom lyckas få säljstopp av PSJailbreak i hela världen så kan dom aldrig stoppa piratkopieringen.

Comment

• PS Jailbreak is now shipping and we have tons of important news!

Firstly we would like to appolagize for the shipping delay. Our product is now officially shipping , and we have eliminated delay for future orders. All future orders will be shipped within 24 hours of payment. As this is a big project we needed to make sure that everything would be perfect for both the present and the future. Let us tell you the wait is well worth it as we have made our product even better then we thought possible. We have several new things to announce. Our Backup Manager v1.1 will be released on or before the 15th of September with a very valuable feature as well as increased reliability and expandability. We have received many emails asking about updates, we have a solution in the works (unlike all copy cat clone makers), Our solution will be released within 7 days as well and will only work with original units. As well we receive many inquiries as to price and competition. It is very important for all dealers and end users to understand that you get what you pay for. It costs a lot of money to support and provide new features. Clone makers/ Free versions do not have our associated costs for research or production , but when you buy cheap you receive an inferior quality product that will not be able to have any updates or support. Remember everybody you get exactly what you pay for. Some might say our product is priced to high , but we have to say if you want something that will continue to work then the money is well worth it!

Thank you from the PS JAILBREAK TEAM

Source:
                      http://psjailbreak.com/news.php
                      Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor,
                      snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
                      /Nalle Puh

Comment

• Hur ser det ut med leveranser av PSJailbreak? Står att ni möjligtvis skulle få in dom idag. Har leveransen blivit uppskjuten?

Comment

• Original inlägg av Krutan Visa Inlägg
                          Hur ser det ut med leveranser av PSJailbreak? Står att ni möjligtvis skulle få in dom idag. Har leveransen blivit uppskjuten?
                          När ikonerna i denna sektion lyser grönt har vi produkterna på lager
                          ( http://www.psxcare.com/section.php?xSec=131&xPage=1 )

Gult betyder "Beställningsvara" brukar komma om xxx antal dagar om man lägger en beställning.
                          Rött betyder helt slut på lager/lång leveranstid.
                          Last edited by Pendragon; 2010-09-13, 16:26.
                          / Pendragon

Comment

• Chattade med dom för några timmar sedan...

[09:32:40] psxcare NetCare AB: Dont forget my package/tracking#, are you going to ship soon?
                            [12:15:56] PS Jailbreak Sales: We are 100% shipping this week
                            [12:16:14] PS Jailbreak Sales: and you will be automatically emailed your tracking
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Tänkte bara fråga om det är någon större skillnad på 5400 och 7200 numera, tidigare har det ju inte varit någon markant skillnad, min stackars 40 gigare är redan fylld ..

Comment

• Original inlägg av euranion Visa Inlägg
                                Tänkte bara fråga om det är någon större skillnad på 5400 och 7200 numera, tidigare har det ju inte varit någon markant skillnad, min stackars 40 gigare är redan fylld ..
                                5400 rpm vs 7200 rpm är det skillnad på ja, det är hur fort diskarna snurrar i maskinen, ju snabbare dom snurrar ju snabbare kan den hitta saker den letar efter (iaf enligt min logik) det medför dock även att det låter mera, och att det blir varmare...
                                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X