Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP downgrader 2.0->1.5 finns nu! Och den funkar!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vita tyckte jag var rätt fet men den svarta är nog ändå bäst

Comment

Original inlägg av ktd
      Nej fy fan! Vita är så guy så det bara skriker om det! Lika så läderbandet som följer med i value packen. Vad tänkte dom på när dom kom på den färgen till PSP?!?
      My 2 cents...
      Så en vit iPod är också gay?!?

Comment

ABSOLUT!!! iPod i vilken färg som helst är iof guy...

Comment

ktd: är guy=gay??

Comment

ha ha ha! Det stämmer. Har inte tänkt på min felstavning i flera inlägg dessutom...

Comment

Hittade en Europa 2.0 så nu är jag äntligen tillbaka!

Comment

kan jag nergradera från 1.51 till 1.5 med den här? eller måste jag köra in 2.0 sen nergradera?

Comment

Först 2.0 sen 1.5...

*EDIT*
                  Utan 2.0 kan du inte få overflow på bilden som i sin tur triggar h.bin...

Comment

japp förstod de senare kör 1.5 nu =)

Comment

Undra hur lång tid det tar innan sony släpper en ny uppdatering... Det har ju redan bekräftats att det ska komma en "innom kort"...

Comment

Jag skulle vilja kunna stänga av autostarten av spel när man startar PSPet...
                        Sen lite browseruppdatering skulle sitta fint. Som att den ska komma ihåg vilken textstorlek och fönsterläge man valt...

Comment

ja autostarten är skit på PSP tex när jag startar min med nåt spel i så går dom inte att starta står system failure eller nåt sånt

Comment

Till er som inte vill att spelet ska starta när ni startar psp'n:

Gå till Settings-->Security Settings-->Välj Parental Control Level och använd koden 0000 (som annars är defult om ni inte har ändrat det) och välj "1".

Nästa gång du startar psp'n kommer den fråga om ett lösen för att starta umd'n i psp'n. Tryck då bara "back" (som är X/O beroende på varifrån psp'n kommer). Klart!

Om du sedan vill starta spelet så är det bara att välja umd skivan och starta den. Du kan trycka ok direkt när psp'n frågar om password eftersom 0000 redan står inskrivet.

PSP'n kommer som tur är inte fråga om password om man startar nåt från memorysticken.

Comment

Tack för tipset!

*EDIT*
                              Funkar inte på 2.0 iaf... 0000 står inte som default utan ---- och man kan inte trycka O/X direkt...
                              Last edited by ktd; 2005-10-03, 23:08.

Comment

Original inlägg av ktd
                                Tack för tipset!

*EDIT*
                                Funkar inte på 2.0 iaf... 0000 står inte som default utan ---- och man kan inte trycka O/X direkt...
                                Jag förstår inte...Du ville väl inte att umd'n skulle starta när du startade psp'n. Du behöver inte skriva in någon kod bara trycka back som antingen är X/O...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X