Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP downgrader 2.0->1.5 finns nu! Och den funkar!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

tyvärr har jag det. men isåfall ska jag nog sälja den och köpa en ny begangnad 1.50 och ett 1 gigabyte memory stick.Var finns de som billigast?

Comment

Vet inte om någon sagt det redan. När ni kör bilden så ändras saker i programvaran i er psp så att den tror att den är en 1.0. Alltså, ni har 2.0 även om det står "system software 1.0". Det är inte fel EBOOT eller något sådant som har gjort att det står 1.0. Det stämmer alltså INTE. Det är 2.0 som tror att den är en 1.0 men alla funktioner i 2.0 finns kvar. Det finns heller ingen möjlighet att köra hemgjort heller. Man måste starta EBOOT:en för att "UPPGRADERA" 1.0 till 1.5 när det i själva verket är 2.0.

Jag såg nu att JAG har sagt det förr i den här tråden men folk verkar ha missat det.

Comment

Original inlägg av Ganon
        tyvärr har jag det. men isåfall ska jag nog sälja den och köpa en ny begangnad 1.50 och ett 1 gigabyte memory stick.Var finns de som billigast?
        Du kan ju höra med psxcare ifall du kan komma för bi dem och betala så kanske de kan downgrada åt dig? Fråga kan man alltid.

Comment

Vi tar 200:- för det lilla nöjet :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

är det garanti då, alltså, om ni downgradar och den går sönder, får jag en ny då?

Comment

Går den sönder byter du den på din garanti. Det är ju ingen åverkan gjord på den...
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
                Går den sönder byter du den på din garanti. Det är ju ingen åverkan gjord på den...
                Om isåfall är det mycket bättre att göra det själv ju

Comment

tja, håller på å försöker nergradera mitt psp, har version 2.0 har nu, har lagt in alla filer och nästa är att gå in i photo mappen, det ska ju starta automatiskt men det händer ingenting precis som om overflow.tif inte ligger där.. det är rätt mapp (L:\PSP\PHOTO)... nån som vet vad det kan vara för fel???? mvh mattias

Comment

Jag var tvungen att "titta" på bilden, alltså öppna den innan texten kom fram.

Jag rekomenderar denna videon, då den går igenom steg-för-steg. (högerklicka, spara mål som...)
                    Last edited by Ganon; 2005-12-04, 13:31.

Comment

det går inte

Comment

E det nån som vet hur man får 2,5 ner till 1.5 om dom vet var man hittar det skicka länken så e ni schyssta

Comment

2.1 och öppåt går ej att nedgradera än...

Comment

Original inlägg av froddy
                            E det nån som vet hur man får 2,5 ner till 1.5 om dom vet var man hittar det skicka länken så e ni schyssta
                            Det går inte
                            PSP 3.71 M33-2 4GB Memory Stick Pro Duo

Comment

Hej alla,

Tänker köpa på mig en PSP ikväll och undrar bara om det är någon som vet vad det är för firmware på dom PSP som finns ute i handeln nu? Ligger den över 2.0 eller?

Tacksam för snabba svar, då jag snart åker för att handla!

/ PG

Comment

när jag laddar ner MPH downgrader så säger norton att det är en trojan, PSPBrick! detta skrämmer mig. vad är det frågan om?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X