Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP downgrader 2.0->1.5 finns nu! Och den funkar!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ingen fara. Stäng av Norton när du packar upp filen bara...

Comment

Fick en PSP idag, och jag kan ju inte påstå att memory sticket som följde med var så stort, så jag tänkte försöka få in nån snesrom eller nåt till att börja med.. det jag undrar är om jag behöver ha kvar eboot.pbp efter att ha installerat 1.50 eller kan jag ta bort den för att frigöra några mb?

Comment

Du kan ta bort eboot filen efter uppdateringen

Comment

Overflow.tif

Har precis köpt mitt PSP och har 2.0
          Vill självklart nedgradera.... Har läst igenom instruktioner och plockat hem
          x antal versioner av downgrade, men filen overflow.tif tycks vara väl dold,
          hittar inte den, är det något man behöver? finns väl inte med i instruktionen
          utan anledning antar jag. Ursäkta om det är en dum fråga, vill bara vara noggrann så jag inte wreckar mitt PSP det första jag gör.... tack

Comment

Psp 2.60

Har en polare som anv ett mjukvaru program på 2.60 för att spela rom.

Comment

Rom? Syftar du på psp iso's eller?
              "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
              Maxtor D-Max 200gig
              v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

j

Japp jag syftar på iso =)
                Har satt upp en speciell tråd om 2.60 att spela iso på den med GTA funkar det eller ?

Comment

Tyvär, att köra iso's kräver kernel mode, för att mounta om läsaren, och kernel mode kan inte nås via GTA-exploiten....
                  "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

Maxtor D-Max 200gig
                  v. 1.6 crystal

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

en dum fråga av mig kanske, men om jag nu springer och köper en psp nyaste versionen, vilket jag antar är 2.50?, kan jag då på något vis nedgradera den? eller är det helt spärrat? kan någon klargöra detta vad som går och inte går så skulle det uppskattas
                    Xbox 360 samsung extreme firmware
                    Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
                    PsTWO V14 Matrix infinity
                    Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Nej det går inte nedgradera om du har FW över 2.0 ... Hade du använt sökversionen så hade du sluppit fråga, den har besvarats otaliga gånger
                      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

jag vet att den har besvarats, och ja jag vet vad sökfunktionen är för något och den används faktiskt relativt flitigt så det finns ingen anledning till att vara spydig

anledningen till varför jag frågade va för att begreppen här är aningen flyhänta av diverse nybörjare, därför ville jag ett rakt svar
                        Xbox 360 samsung extreme firmware
                        Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
                        PsTWO V14 Matrix infinity
                        Gamecube Qoob

Ps.

Även den starke får ta i när han skiter.

Comment

Du kan köpa/montera ett chip snart :-)

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=453
                          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men det är ju underbart att om man låter er chippa det så går det ju fan på mer än vad en ny PSP kostar

Comment

Alla ska ha sin del av kakan...

Maxtor D-Max 200gig
                              v. 1.6 crystal

Comment

Jo det är sant en nog rätt svårt att löda i det chippet i PSPn så jag förstår att PSXcare tar betalt för det..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X