Original inlägg av Hansi
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Officiella Undiluted Platinum tråden
Collapse
X
-
Ja, eller vänta på PSP2, Playstation 4 osvLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Fan att jag sålt min psp, skulle vara kul att testa löda in en utav dessa... Man anser ju sig själv ha tillräckliga kunskaper och lödvana, men man vet ju aldrig...."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
- Citat
- Flag
Comment
-
Hej Hansi, jag har beställt ett psp chip + montering och för två dagar sen fick jag ett orderbekräftelse det stog så här : Vi räknar med att kunna skicka din beställning: finns på lager
Varorna skickas med: Hämtas i butik Blekingegatan 16
Fraktkostnad : 0:-
Betalningssätt: Betalas och hämtas i PSXCARE butik.
Betyder det att jag kan lämna in min psp imorgon i erat affär och få den monterad ??
- Citat
- Flag
Comment
-
Vill du ha chip monterat så lämnar du in psp:n så fort som möjligt bara. Den köas in i arbetslistan när du kommer in med den i butiken, inte när du gör beställningen.
Och du får det pris du bokade. Jag höjde priset strax efter när jag insåg att teknikerna lär behöva rejält med tid på sig för att få till dom där chippen så det håller.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
(och strular den som står i kassan om priset så bry dig inte om det, be han notera att hansi lovat det bokade priset så fixar jag det när jag kommer in ifall jag inte skulle vara på plats. Du betalar ändå först när den är klar)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Japp, ni får det pris som gällde vid bokning/inlämning.
Förstör vi en PSP så skaffar vi reservdelar för reparation eller ersätter med en begagnad eller värdet på den inlämnade efter sedvanligt avdrag efter hur gammal den är.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Beror som vanligt på hur mycket prylar som folk lämnar in. Senaste veckan var rätt lugn, så nu har vi ingen kö alls egentligen. Men nu har ju fotbollsvm spelats klart så det kanske blir lite mer kunder som kommer in nu igen :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Xbox Crystal Edition - Samsung - X3 - 160 GB
PSP PSP1004 - 1 GB
- Citat
- Flag
Comment

Comment