Vad betyder ISO NOUMD? Betyder det att man inte behöver ha någon UMD på PSP eller? Skulle vilja veta...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Dev Hook
Collapse
X
-
Noumd funkar inte för mig heller...fattar inte vilken funktion den fyller heller faktiskt..men jag kan spela mina "backups" av mina spel iaf så jag är nöjd. Bitniver: du ska bara behöva lägga sakerna i ms root mappen till din egna ms root. I ms root ska det ligga en "dh" mapp och en PSP mapp..grejjerna i psp mappen lägger du under din egna GAME....dh lägger du direkt i rooten på kortet...sen behöver du bara psar filen
- Citat
- Flag
Comment
-
Nej allt verkar så "Hemligt" och *Hyssh Hyssh*Original inlägg av KitsunegariMmm... Vill hemskt gärna veta hur man faktiskt får igång dev hook, och jag fattar -ingenting- av all den "hjälp" jag hittar på nätet och i readme's etc
Får se om jag inte kan lägga upp en guide som är lättbegriplig här nångång i framtiden./ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av PendragonNej allt verkar så "Hemligt" och *Hyssh Hyssh*
Får se om jag inte kan lägga upp en guide som är lättbegriplig här nångång i framtiden.
Min guide tyckte jag och många andra funkade.
Har ni kollat den.Den bör vara lätt att förstå. Däremot om det inte funkat när ni har installerat så kan det vara istort sett vad som helst. Som t.ex att man borde formatera minneskortet innan och dylikt.
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av DuNegroMin guide tyckte jag och många andra funkade.
Har ni kollat den.Den bör vara lätt att förstå. Däremot om det inte funkat när ni har installerat så kan det vara istort sett vad som helst. Som t.ex att man borde formatera minneskortet innan och dylikt.
Länk till guiden ?/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment