Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dev Hook

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vad betyder ISO NOUMD? Betyder det att man inte behöver ha någon UMD på PSP eller? Skulle vilja veta...

Comment

att du inte behöver skiva i PSPn

Comment

bitniver: Ok.. men när jag kör med denna metod, och startar i 2.5 läget händer ju inget... Ska man kanske inte välja reboot xmb..? eller nåt sånt...?

Comment

Hej du !! det är rätt att man skall ta reboot xmb !! för att det skall funka så måste man ha en orgenal umd i psp ( det måste jag ha !! )

du kan läsa vad dunegro har skrivt lite lägre upp !

Comment

Noumd funkar inte för mig heller...fattar inte vilken funktion den fyller heller faktiskt..men jag kan spela mina "backups" av mina spel iaf så jag är nöjd. Bitniver: du ska bara behöva lägga sakerna i ms root mappen till din egna ms root. I ms root ska det ligga en "dh" mapp och en PSP mapp..grejjerna i psp mappen lägger du under din egna GAME....dh lägger du direkt i rooten på kortet...sen behöver du bara psar filen

Comment

DuNegro: Mmm det verkar inte som om NoUMD fyller någon funktion );.

Comment

riskerar man och bricka sitt psp när man kör devhook och kan man köra backups på de?

Comment

Linkus: nej man kan inte bricka sitt psp med Devhook eftersom den inte "rör" flash minnet osså

Comment

kan nån hjälpa mig ,, hur installer ma dev hook
                    vill spela loco roco //Rookie

Comment

Mmm... Vill hemskt gärna veta hur man faktiskt får igång dev hook, och jag fattar -ingenting- av all den "hjälp" jag hittar på nätet och i readme's etc

Comment

Original inlägg av Kitsunegari
                        Mmm... Vill hemskt gärna veta hur man faktiskt får igång dev hook, och jag fattar -ingenting- av all den "hjälp" jag hittar på nätet och i readme's etc
                        Nej allt verkar så "Hemligt" och *Hyssh Hyssh*

Får se om jag inte kan lägga upp en guide som är lättbegriplig här nångång i framtiden.
                        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon
                          Nej allt verkar så "Hemligt" och *Hyssh Hyssh*

Får se om jag inte kan lägga upp en guide som är lättbegriplig här nångång i framtiden.

Min guide tyckte jag och många andra funkade.
                          Har ni kollat den.Den bör vara lätt att förstå. Däremot om det inte funkat när ni har installerat så kan det vara istort sett vad som helst. Som t.ex att man borde formatera minneskortet innan och dylikt.

Comment

Original inlägg av DuNegro
                            Min guide tyckte jag och många andra funkade.
                            Har ni kollat den.Den bör vara lätt att förstå. Däremot om det inte funkat när ni har installerat så kan det vara istort sett vad som helst. Som t.ex att man borde formatera minneskortet innan och dylikt.

Länk till guiden ?
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Andra inlägget i den här tråden. Det var första versionen av devhook sample launcher så den som vill uppdatera får mer än gärna göra det.

Comment

Nya Devhook klarar fw 2.71!
                                "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X