Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inget funkar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nix..men du kan nergradera.. http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=26379 har själv inte provat så ja kan inte ge dig nå råd om det...men där finns nog allt du behöver veta. man behöver 1.5 för att kunna spela isos. devhook lurar psp:n att man har en nyare firmware så att du kan spela spel som kräver t.ex 2.5

Comment

okej nu har ja fattat allt juh ^^ tackar

Comment

Original inlägg av Linkus
        okej nu har ja fattat allt juh ^^ tackar
        Eller så kilar du förbi PSXCare och knackar hansi på axeln o viskar mitt nick så fixar han det billigt åt dig
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

haha vesst..men det ända som problemet är att jag bor i göteborg så det är en bra jävla bit att åka ^^

Comment

Original inlägg av Linkus
            haha vesst..men det ända som problemet är att jag bor i göteborg så det är en bra jävla bit att åka ^^

Ring upp Hansi och kika hur du kan skicka över din psp till dem i sthlm
            Tror de tar 300Kr + returfrakt
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X