Nix..men du kan nergradera.. http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=26379 har själv inte provat så ja kan inte ge dig nå råd om det...men där finns nog allt du behöver veta. man behöver 1.5 för att kunna spela isos. devhook lurar psp:n att man har en nyare firmware så att du kan spela spel som kräver t.ex 2.5
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Inget funkar
Collapse
X
-
Eller så kilar du förbi PSXCare och knackar hansi på axeln o viskar mitt nick så fixar han det billigt åt digOriginal inlägg av Linkusokej nu har ja fattat allt juh ^^ tackar
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av Linkushaha vesst..men det ända som problemet är att jag bor i göteborg så det är en bra jävla bit att åka ^^
Ring upp Hansi och kika hur du kan skicka över din psp till dem i sthlm
Tror de tar 300Kr + returfrakt
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment

Comment