Original inlägg av WDS
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PSP G.P.S modulen (PSP-290)
Collapse
X
-
Geodata
Har tankat upp geodatan för (nästan) hela Sverige. Geodatan saknar adresser i de lite mindre kommunerna, dock finns adresserna i de 100 största kommunerna.
Hämta geodatan här.
Placera sedan geodatan i valfri kart-mapp (som börjar med ett understräck "_") i mapthis-mappen på PSP'n.
Lite synd att man inte kan skapa en "rutt" i programmet. Någon som vet om detta är möjligt på något vis?
- Citat
- Flag
Comment
-
Du skall kunna planera rutter i In7nes program du genererart kartor i, dock måste man planera rutten först, sen generera kartan vad jag förståttOriginal inlägg av WDS Visa InläggHar tankat upp geodatan för (nästan) hela Sverige. Geodatan saknar adresser i de lite mindre kommunerna, dock finns adresserna i de 100 största kommunerna.
Hämta geodatan här.
Placera sedan geodatan i valfri kart-mapp (som börjar med ett understräck "_") i mapthis-mappen på PSP'n.
Lite synd att man inte kan skapa en "rutt" i programmet. Någon som vet om detta är möjligt på något vis?
Lite halvbögigt nu såhär i början men gratis är gott
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Bahh! Vad krångligt.Original inlägg av Pendragon Visa InläggDu skall kunna planera rutter i In7nes program du genererart kartor i, dock måste man planera rutten först, sen generera kartan vad jag förstått
Lite halvbögigt nu såhär i början men gratis är gott
Jaja, får längta tills Go!Explore släpps i Sverige. Eller, ja, på nätet.. ("Gratis" är gott)
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan vara så att du lägger in datan på en PSP som redan har kartor, Niekos Getroute länk kan vara rätt smutt där med, har inte testat den för Sverige.Original inlägg av WDS Visa InläggBahh! Vad krångligt.
Jaja, får längta tills Go!Explore släpps i Sverige. Eller, ja, på nätet.. ("Gratis" är gott)
Kika in på Deniskas forumsdel o se vad andra har att skriva om det.
Och Go!Explore kommer Dröjja o kommer inte ligga gratis på "Nätet"
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ska kika på det. GPS'en används ju trots allt mest till att hitta rätt.. Vilket blir lite svårare om man inte har en rutt.Original inlägg av Pendragon Visa InläggKan vara så att du lägger in datan på en PSP som redan har kartor, Niekos Getroute länk kan vara rätt smutt där med, har inte testat den för Sverige.
Kika in på Deniskas forumsdel o se vad andra har att skriva om det.
Och Go!Explore kommer Dröjja o kommer inte ligga gratis på "Nätet"
Kommer Go!Explore dröja? Släpps det inte den 26/3? Kika exempelvis här.
Med "gratis" menar jag såklart pirat-nedladdning. Dyker inte Go!Explore upp på någon torrent-tracker så köper jag det och låter andra ta del av det "gratis"
- Citat
- Flag
Comment
-
Inget vi diskuterar helt öppet här då vi helst vill ha kvar forumet uppe o inte nedplockat på Ponten pojkens kontorOriginal inlägg av WDS Visa InläggMed "gratis" menar jag såklart pirat-nedladdning. Dyker inte Go!Explore upp på någon torrent-tracker så köper jag det och låter andra ta del av det "gratis"
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment