Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP G.P.S modulen (PSP-290)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av WDS Visa Inlägg
    Har äntligen fått Geodatan att fungera

Har lust att sprida filerna/filen.. Frågan är bara om det är lagligt..

Om jag gör en geodata för hela sverige och lägger upp på nätet - borde inte detta vara lagligt?
    Känner på mig att många av er suktar efter geodatan..

(Jisses vad jag börjar störa mig på att det inte är möjligt att skicka PM här ^^)
    Varför skulle det vara olagligt, så länge det inte skulle kosta annars för oss så...
    iPhone 3G:
    Svart 16GB
    Telia Max 25
    PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
    SanDisc MS Pro Duo Ultra II
    4GB
    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Geodata

Har tankat upp geodatan för (nästan) hela Sverige. Geodatan saknar adresser i de lite mindre kommunerna, dock finns adresserna i de 100 största kommunerna.

Hämta geodatan här.
      Placera sedan geodatan i valfri kart-mapp (som börjar med ett understräck "_") i mapthis-mappen på PSP'n.

Lite synd att man inte kan skapa en "rutt" i programmet. Någon som vet om detta är möjligt på något vis?

Comment

Har tankat upp geodatan för (nästan) hela Sverige. Geodatan saknar adresser i de lite mindre kommunerna, dock finns adresserna i de 100 största kommunerna.

Hämta geodatan här.
        Placera sedan geodatan i valfri kart-mapp (som börjar med ett understräck "_") i mapthis-mappen på PSP'n.

Lite synd att man inte kan skapa en "rutt" i programmet. Någon som vet om detta är möjligt på något vis?
        Du skall kunna planera rutter i In7nes program du genererart kartor i, dock måste man planera rutten först, sen generera kartan vad jag förstått
        Lite halvbögigt nu såhär i början men gratis är gott
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Du skall kunna planera rutter i In7nes program du genererart kartor i, dock måste man planera rutten först, sen generera kartan vad jag förstått
          Lite halvbögigt nu såhär i början men gratis är gott
          Bahh! Vad krångligt.
          Jaja, får längta tills Go!Explore släpps i Sverige. Eller, ja, på nätet.. ("Gratis" är gott)

Comment

Bahh! Vad krångligt.
            Jaja, får längta tills Go!Explore släpps i Sverige. Eller, ja, på nätet.. ("Gratis" är gott)
            Kan vara så att du lägger in datan på en PSP som redan har kartor, Niekos Getroute länk kan vara rätt smutt där med, har inte testat den för Sverige.

Kika in på Deniskas forumsdel o se vad andra har att skriva om det.

Och Go!Explore kommer Dröjja o kommer inte ligga gratis på "Nätet"
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
              Kan vara så att du lägger in datan på en PSP som redan har kartor, Niekos Getroute länk kan vara rätt smutt där med, har inte testat den för Sverige.

Kika in på Deniskas forumsdel o se vad andra har att skriva om det.

Och Go!Explore kommer Dröjja o kommer inte ligga gratis på "Nätet"
              Ska kika på det. GPS'en används ju trots allt mest till att hitta rätt.. Vilket blir lite svårare om man inte har en rutt.

Kommer Go!Explore dröja? Släpps det inte den 26/3? Kika exempelvis här.
              Med "gratis" menar jag såklart pirat-nedladdning. Dyker inte Go!Explore upp på någon torrent-tracker så köper jag det och låter andra ta del av det "gratis"

Comment

Med "gratis" menar jag såklart pirat-nedladdning. Dyker inte Go!Explore upp på någon torrent-tracker så köper jag det och låter andra ta del av det "gratis"
                Inget vi diskuterar helt öppet här då vi helst vill ha kvar forumet uppe o inte nedplockat på Ponten pojkens kontor
                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X