Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny CFW

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av zelxi Visa Inlägg
    Nice, tänkt byta till GEN men har hört att den inte är lika "stabil" som m33...får se ifall det blir någon ny m33, annars GEN FTW! lol
    Jag har bytt till GEN nu. Känns som det är mer på gång där.
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
      Jag har bytt till GEN nu. Känns som det är mer på gång där.
      M GEN är det som gäller får se när dom haxxat klart psp GO
      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Hmm.. frågan är om man kan byta tillbaka ifall DAX släpper 6.0, tvivlar stort men men...

Comment

Klart man kan byta tillbaka.

Comment

Original inlägg av ktd Visa Inlägg
            Klart man kan byta tillbaka.
            Allt går med PanDårar
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Ah, jag menade tvivlar stort på att DAX kommer att släppa ett snart xD

Comment

Ge killen en brejk, han är ju trotts allt bara runt 18 år o har säkert hittat en tjej eller två att umgås med också

Sen tror jag personligen på att motivationen ökar ju mer som donerar till projektet
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                  Ge killen en brejk, han är ju trotts allt bara runt 18 år o har säkert hittat en tjej eller två att umgås med också

Sen tror jag personligen på att motivationen ökar ju mer som donerar till projektet
                  Från nörd till brudar och pengar :P
                  There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg

Ser din poäng

Comment

Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
                      Från nörd till brudar och pengar :P
                      hahaha men hur många team håller på med olika cfw verkar vara många ?
                      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
                        hahaha men hur många team håller på med olika cfw verkar vara många ?
                        Just nu finns bara GEN och M33 det finns en massa falsk skit som MAC-B och LXD som bara är en massa trolls

Stick with Gen

Comment

GEN verkar klockrent ... Verkar som att dom har helt enkelt bara tagit vid där DAX slutade och kör vidare på grunden han redan byggt för ganska mycket är identiskt ... Rekommenderar att byta till GEN 5.50
                          Last edited by Begga; 2009-10-05, 19:29.
                          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

När jag hade m33 fanns det många buggar som var väldigt irriterande men när jag bytte till Gen har jag inte stött på några problem än så länge

Comment

Om du kollar i TEX. Recovery menyn, så är den ganska identiskt så det får mig tro att dom bara har tagit DAX arbete och fortsätt utveckla den i samma riktining ...
                              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                                Om du kollar i TEX. Recovery menyn, så är den ganska identiskt så det får mig tro att dom bara har tagit DAX arbete och fortsätt utveckla den i samma riktining ...
                                Bäst av allt är att Update from M33 network ligger kvar i GEN mjukvarans Recoverymeny
                                / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X