Original inlägg av zelxi
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny CFW
Collapse
X
-
M GEN är det som gäller får se när dom haxxat klart psp GOOriginal inlägg av kekke2000 Visa InläggJag har bytt till GEN nu. Känns som det är mer på gång där.
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Allt går med PanDårarOriginal inlägg av ktd Visa InläggKlart man kan byta tillbaka.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Ge killen en brejk, han är ju trotts allt bara runt 18 år o har säkert hittat en tjej eller två att umgås med också
Sen tror jag personligen på att motivationen ökar ju mer som donerar till projektet
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
- Citat
- Flag
Comment
-
Från nörd till brudar och pengar :POriginal inlägg av Pendragon Visa InläggGe killen en brejk, han är ju trotts allt bara runt 18 år o har säkert hittat en tjej eller två att umgås med också
Sen tror jag personligen på att motivationen ökar ju mer som donerar till projektet
There is no problem that can't be solved by staring at a lake.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ser din poängOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggGe killen en brejk, han är ju trotts allt bara runt 18 år o har säkert hittat en tjej eller två att umgås med också
- Citat
- Flag
Comment
-
hahaha men hur många team håller på med olika cfw verkar vara många ?Original inlägg av kekke2000 Visa InläggFrån nörd till brudar och pengar :PWhy drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Just nu finns bara GEN och M33 det finns en massa falsk skit som MAC-B och LXD som bara är en massa trollsOriginal inlägg av allewii Visa Inlägghahaha men hur många team håller på med olika cfw verkar vara många ?
Stick with Gen
- Citat
- Flag
Comment
-
GEN verkar klockrent ... Verkar som att dom har helt enkelt bara tagit vid där DAX slutade och kör vidare på grunden han redan byggt för ganska mycket är identiskt ... Rekommenderar att byta till GEN 5.50Last edited by Begga; 2009-10-05, 19:29.Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Om du kollar i TEX. Recovery menyn, så är den ganska identiskt så det får mig tro att dom bara har tagit DAX arbete och fortsätt utveckla den i samma riktining ...Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Bäst av allt är att Update from M33 network ligger kvar i GEN mjukvarans RecoverymenyOriginal inlägg av Begga Visa InläggOm du kollar i TEX. Recovery menyn, så är den ganska identiskt så det får mig tro att dom bara har tagit DAX arbete och fortsätt utveckla den i samma riktining ...
/ Pendragon
- Citat
- Flag
Comment

Comment