Original inlägg av Tabasco75
Visa Inlägg
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
PSP v1.50 --> Custom Firmware 5.50genD3
Collapse
X
-
Näe du får nog köra med 5.00 annars kan nog lustiga saker hända ..Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
-
- Citat
- Flag
Comment
-
Den kan du hitta här ---- >> http://www.psp-hacks.com/file/1568Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
jag tankar hem den och lägger in den, tänkte inte på att det fattadesOriginal inlägg av Tabasco75 Visa InläggDå vet jag inte vart jag ska hitta Sony official update 5.00? Fanns inte på www.swizzy.se
sorry about that...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
- Citat
- Flag
Comment
-
du måste först lägga in en rad andra uppdateringar innan du kan lägga in 5.00-M33... eller har du fått in 5.00-M33 nu? i så fall kan du gå vidare och lägga in 5.50 GEN-D3, utan den fungerar inte alla dom senaste spelen...Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
- Citat
- Flag
Comment
-
du behöver uppdatera i flera olika steg, eller flasha om den rent från grunden, lättast är att köra direkt från grunden, men det kräver ett minneskort på 512mb eller mer och ett service batteri, kan köpas löst för 500:- från PSXCareGoogle is your friend!
- Citat
- Flag
Comment

Comment