Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP v1.50 --> Custom Firmware 5.50genD3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Tabasco75 Visa Inlägg
    Tänkte testa med Custom Firmware 5.00 M33-4 då. I readme filen står det "If you come from a version prior to 5.00 M33, put sony update as 500.PBP in same folder".

Ska jag döpa om Sony official update 5.03 som 500.PBP och lägga i samma katalog då?
    Näe du får nog köra med 5.00 annars kan nog lustiga saker hända ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Då vet jag inte vart jag ska hitta Sony official update 5.00? Fanns inte på www.swizzy.se

Comment

Den kan du hitta här ---- >> http://www.psp-hacks.com/file/1568
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Tabasco75 Visa Inlägg
          Då vet jag inte vart jag ska hitta Sony official update 5.00? Fanns inte på www.swizzy.se
          jag tankar hem den och lägger in den, tänkte inte på att det fattades sorry about that...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Attans! Det funkade inte heller. Blev "The game could not be started - 80020001"
            Det verkar som jag ska ha version 1.50 för det går verkligen inte uppgradera.

Comment

du måste först lägga in en rad andra uppdateringar innan du kan lägga in 5.00-M33... eller har du fått in 5.00-M33 nu? i så fall kan du gå vidare och lägga in 5.50 GEN-D3, utan den fungerar inte alla dom senaste spelen...
              Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Swizzy: Alltså jag befinner mig på version 1.50 och har aldrig lämnat det stadium. Min önskan är att hamna på senaste custom firmware. Har prövat 5.50GEN-D3 och 5.00-M33 inget av de två fungerar.

Comment

du behöver uppdatera i flera olika steg, eller flasha om den rent från grunden, lättast är att köra direkt från grunden, men det kräver ett minneskort på 512mb eller mer och ett service batteri, kan köpas löst för 500:- från PSXCare
                  Google is your friend!

Comment

Om du ska köra utan pandora behöver du gå genom 3.52 m33

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X