Ge mig din email så skall du få ett med 4817 orginal & ett X2 4977 i hop som ett 1024k.bin bios
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
xbox problem rött grönt
Collapse
X
-
hygglo...har letat efter blue...
andersbman@*******.comMin mor var en god vän till min far
Box 1.1, x2l, 120gb...
- Citat
- Flag
Comment
-
samma jag snälla hjälp
hejsan vore mkt tacksam för hjälp jag har lödit massor av boxar utan strul,,köpte mig en egen box men version 1.4 med tv chippet focus,,Lödde dit Alladin advance chipp fick fel kod 13 felet syntes i tv:n,,tänkte då att det måste vara lödningen som var dålig så jag min dummer stängde av (skulle ju låtit boxen bootat med en superdisk ju) och lödde mer och sedan även D0 på baksidan så allt skulle vara klockrent tänkte jag ,,mätte med multimeter och allt var i ordning ,, nu startar boxen upp 3ggr sedan blinkar den rött och grönt,,,men så fort jag löder bort D0 så startar den som Orginal( skönt att den ej är trasig iallafall tänkte jag) trodde det var fel på Chippet och beställde ett nytt Alladin,,samma sak händer nu blinkar det rött grönt varje gång jag monterar chippet.
Hur kan jag Lösa detta känns jobbigt att lägga ut flera tusen enbart på chippningen ,,ÄR SÅÅÅ Tacksam om ngn hjälper mig.
m.v.h Hampus(3 dagars ban, kringgått *-filtret)
- Citat
- Flag
Comment
-
Tja
Hej. Jag skulle vilja att du mailade en sån bios till mig också om de går bra.Original inlägg av pege63Ge mig din email så skall du få ett med 4817 orginal & ett X2 4977 i hop som ett 1024k.bin bios
Diotor@guldstaden.com
/Danne
- Citat
- Flag
Comment

Comment