I denna tråd får ni som har en THOMSON dvd-läsare i xboxen diskutera vilka media som fungerar bra. Se bifogad bild för att se om er dvd-läsare är en THOMSON.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilka CD/DVD media fungerar i en XBOX med en THOMSON dvdläsare?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Vilka CD/DVD media fungerar i en XBOX med en THOMSON dvdläsare?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tags: Inga
- Stuck
- Citat
- Flag
-
dvd media XP
Original inlägg av MinpBrännare Nec 1300, Program stomp recordnow max
Fungerande skivor:
Platinum +
Verbatim +
Traxdata +
Princo -
Ej fungerande:
XP -
det är vad jag har provat
Hej ,jag har en thomsson dvd i min xbox köpte Xp dvd-r media igår funkar klockrent..hhmmm var dina xp skivor Röda??
Mina är röda samt 4X ,,funkar kanon jag har pioneer A6 brännaren.
tacksam för svar.(3 dagars ban, kringgått *-filtret)
- Citat
- Flag
Comment
-
Dom XP dvd-r jag använde var också röda och 4X.
Testade med 3 olika spel men ingen fungerade, ett spel gick att starta en gång men hängde sig efter några sekunder bara.
Testade även skivorna i en box med samsung läsare , samma sak där.
- Citat
- Flag
Comment
-
Trodde jag att jag hade en Phillips men efter en närmare titt så var det visst en Thompson.
Har provat att spela en bränd cd-r och det gick klockrent(Platinum,ngn Onoff budgetskiva)
Brände på 8 hastighet utan problem.Ska bränna ett par till så att inte just denna var ett turskott.Last edited by 3875; 2004-01-31, 00:45.
- Citat
- Flag
Comment

Comment