Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Alla som påstår att det inte finns någon .dvd, är ni säkra på att ni öppnar rätt rar-fil? Kan lova till 99% att filen finns med i de flesta releaser.

Någon som har testat Dynasty.Warriors.5.Empires.PAL.UK.XBOX360-UKT ?

Comment

öppnar rätt .rar finns väll bara dom man tar hem eller ??

Comment

Original inlägg av saxon29
        öppnar rätt .rar finns väll bara dom man tar hem eller ??
        Ja, vad har det med saken att göra? Man kan väl fortfarande öppna fel.

Eftersom .dvd-filen är så liten är den inte uppdelad över alla rar-filer utan bara den första.

Comment

ok.hade ja ingen aning om..tack för tipset..och ber om ursäkt...synd bara att ja kastat dom

Comment

Dynasty.Warriors.5.Empires.PAL.UK.XBOX360-UKT funkar!
            Brände med pioneer 111d på TDK-skiva.

Comment

Original inlägg av MiN
              Dynasty.Warriors.5.Empires.PAL.UK.XBOX360-UKT funkar!
              Brände med pioneer 111d på TDK-skiva.

Brände den nyss kommer upp att man måste uppdatera för att spelet ska fungerar? Ska man göra det eller ska man låta det vara har en samsung
              extreme firmware om man gör det vad händer då med extreme försvinner det
              eller ska jag låta bli?

Comment

jag har uppdaterat när de kommit fram när jag satt i spel och inget har hänt.

Comment

Brännare: LITEON SOHW1633SX
                  DVD-DL: Verbatim.

NHL.2K6.PAL.XBOX360-DNL <<-- Fungerar! Genom att byta till o från HDTV.

Comment

Original inlägg av saxon29
                    jag har uppdaterat när de kommit fram när jag satt i spel och inget har hänt.
                    Nån annan som fått igång det?

Comment

Kan någon förklara varför jag inte får [XBOX 360] - Condemned (Criminal Origins) [PAL] [DVD9] & [XBOX 360] - Perfect Dark Zero (PAL) [FULL DVD] att fungera?

Har använt rätt ss. Och anväder merger 1.6.

Har hitachi i boxen och har bränt med pioneer 111d på verbatim dvd+r dl.

Två andra spel jag har bränt fungerar.

De två som inte fungerar är PI.

Comment

Jag testa precis Over_G_Fighters-XBOX360_PAL-PreCiSiON med hitathi dvd i boxen, funkade inte, brännde på Lite on SHW160P6S kan jag gjort nått fel
                        Norrköpingsbo!

Comment

Original inlägg av MasterDark
                          Nån annan som fått igång det?

Svarar på min egen fråga på dynasti warrior funkade fint när man tryckte man skulle uppgradera det ville vara säker så inget skulle hända men det funkade fint ^^

Comment

Märkligt, jag patchade om condemned, fast denna gången med ss merger 1,5. Och nu går det som en klocka. Gjorde exakt likadant.

Comment

Original inlägg av Spacmec
                              Märkligt, jag patchade om condemned, fast denna gången med ss merger 1,5. Och nu går det som en klocka. Gjorde exakt likadant.
                              Jag ska bränna condemned men jag har inte ss merger 1.5 Vart kan jag få tag på det? (jag har redan 1.6)

Comment

Här på denna sidan http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=20977
                                Det borde ju inte vara annorlunda egentligen, men men..

Fortfarande ingen som har något tips om hur man ska få igång PI´s PDZ? Har läst denna tråden och sett en ss som inte ss merger rekommenderare, men det hjälpte föga.

Comment

Working...
                                X