Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Har du lust att länka till Quake_4_USA_XBOX360-RADIAN-torrent.
    Hittar ingen ens på bt.xbox-sky.
    Har du någon länk till en fungerande version av Battlefield till xbox 360
    MVH
    Mikael Bäck

Comment

• Ok har bränt lite spel som fungerat utmärkt

Dock har jag problem med
      Dead.Or.Alive.4.NTSC.XBOX360.PROPER-SELECT

Spelet laddar som det ska, men så fort man kommer till 'press start to play' så.. tja, det hänger sig inte, men spelet reagerar iaf inte på kommandon från joysticken. Så vad man än gör så kommer man inte ur bilden "press start to play". Nån som har några ideer?

Comment

• Ja, tackar det löste problemet

Comment

• Battlefield.2.Modern.Combat.PAL.PROPER.XBOX360-DNL

Fungerar bra på våra pal-maskiner. Färdigpatchad och klar . Som sagt var, DNL-releaser fungerar väldigt bra, iaf på min hitatchi.

--------------------------
          Lite-on + verbatim = 100% Hitatchi 47DJ

Comment

• nån som testat "Ninety.Nine.Nights.CHT.XBOX360-SKY" funkar den på våra maskiner?

Comment

• någon som fåt Perfect_Dark_Zero_Pal_XBOX360-PI
              får den inte att fungera ???

Comment

• Perfect_Dark_Zero_Pal_XBOX360-PI fungerar med den SS-filen som finns med.

(1) Du öppnar först SS merger 1.5(!)
                (2) Väljer ISO-filen och trycker på detect. (Pad with blank)
                (3) Väljer SS-filen
                (4) Sen trycker du på merge and create layer break file (den stora pilen)
                (5) Sätt i skivan och spela lugnt

Detta fungerade för mig, hoppas det fungerar för dig med palten2000. Observera dock att den nya iso-filen kommer att bli större än den andra..

Comment

• Någon som vet om rellen: Project Gotham Racing 3 (PAL) fungerar som vanligt samt om man bara kan bränna o köra?
                  Jag hittar nämligen ingen av de tidigare nämda releaser utan denna är det enda som dyker upp.

Comment

• Original inlägg av k31
                    Perfect_Dark_Zero_Pal_XBOX360-PI fungerar med den SS-filen som finns med.

(1) Du öppnar först SS merger 1.5(!)
                    (2) Väljer ISO-filen och trycker på detect. (Pad with blank)
                    (3) Väljer SS-filen
                    (4) Sen trycker du på merge and create layer break file (den stora pilen)
                    (5) Sätt i skivan och spela lugnt

Detta fungerade för mig, hoppas det fungerar för dig med palten2000. Observera dock att den nya iso-filen kommer att bli större än den andra..

ok tack för det nu fungerar det

Comment

• Någon som har prövat:Tiger_Woods_PGA_Tour_06_Pal_INTERNAL_XBOX36 0-RoME
                      Jag har inte lyckats att få igång detta, så jag undrar om någon annan har fått igång det?
                      Filer som följer med när man packat det:
                      Image-DVD fil 29kb
                      Image-Imagefil 7 395 392kb
                      SS-Binfil 2,00kb
                      Har prövat att patcha det med MErger 1.6, och även prövat att bara bränna Image-DVD fil 29kb med Clone cd men inte lyckats!

Comment

• Daniel 25- Denna version är patchad och klar och fungerar klockrent. Bry dig inte om ss filen utan bränn bara dvd filen så ska du se att det fungerar.
                        Vad händer när du sätter in spelet i 360 då?

Comment

• nån som testat "Ninety.Nine.Nights.CHT.XBOX360-SKY" funkar den på våra maskiner?
                          ??

Comment

• Tror inte att det fungerar eftersom det är NTSC/J men det kanske är regionsfritt.
                            Men med allra största sannolikhet är alla menyer och allt tal på japanska så ifall du inte är en hejare på japanska är det nog ingen ide du tankar det.
                            MVH
                            Mikael Bäck

Comment

• Original inlägg av Postal
                              nån som testat "Ninety.Nine.Nights.CHT.XBOX360-SKY" funkar den på våra maskiner?
                              ??
                              Enligt play-asia.com så funkar det inte på PAL-maskiner!

Comment

• nån som vet hur det ligger till med region på detta ?

det är USA fast hittar ingen info om det går att köra på våra

-Dead_Rising_XBOX360-iHX

hög intressant lir

snabba svar vore ytterst tacksamt

Comment

Working...
                                X