Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Enlund
    Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL
    och
    Saints Row PAL XBOX360-MRN
    funkar båda kanon!

Saints Row var riktigt kul.... GTA-stuket....
    Har också fått de releaserna att fungera . Saints row är som bäst i multiplayer

Comment

• Nån som vet om NBA_2K7_USA_XBOX360-NiG fungerar till Pal-konsoler?

Comment

• Original inlägg av eternalist
        Nån som vet om NBA_2K7_USA_XBOX360-NiG fungerar till Pal-konsoler?
        Det är regionslåst. Det är alla EA-spel och 2k-spel. Ganska bra regler att följa..

Comment

• Original inlägg av ReZnoR
          Har ett problem med denna: "Top.Spin.2.PAL.XBOX360-DNL"
          Jag kör min XBOX360 på bildskärmen. När jag sätter i skivan och den ska ladda in spelet så står det att jag ska ändra till "PAL-50". Jag antar att det inte är möjligt att spela detta på en bildskärm? För det finns inget alternativ för att ändra till "PAL-50" där i "Display-options". Och jag har ingen tv så jag kan inte testa det där. De andra 12 spelen jag har bränt funkar finfint ska tilläggas.

Import_Tuner_Challenge_PAL_XBOX360-SPARE finns nu på bt.xbox-sky.com
          Om du har en monitor inkopplad via VGA-kontakt kommer man inte åt inställningen för PAL 60. Om du däremot kopplar in en vanlig TV kan du ändra till PAL-60 starta om med monitorn, och då funkar det. Lite skumt tycker jag, vet någon varför det är så eller är det bara en miss?

Comment

• Folk som frågar om "den och den" releasen funkar till pal och så kan ju kolla denna sida som uppdateras hela tiden.

Bara ett tips

http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/

Comment

• Fast den där sidan är tyvärr långt ifrån heltäckande.
              Om man t.ex. kollar på den och söker på Top Spin 2 så får man EN träff - DNL-releasen, som bland annat jag (och flera andra) haft problem med. Där står det "works as it is!" Några andra releaser finns inte med i listan.
              Om man däremot kollar hos NForce så står DNL releasen som "nuked" och de listar bara DRabbits PROPER release....
              Så jag tycker nog att det är trevligt att vi har en tråd här där folk berättar vad de lyckats få igång eller ej.
              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
              » Xbox360 FAQ

Comment

Fast den där sidan är tyvärr långt ifrån heltäckande.
                Om man t.ex. kollar på den och söker på Top Spin 2 så får man EN träff - DNL-releasen, som bland annat jag (och flera andra) haft problem med. Där står det "works as it is!" Några andra releaser finns inte med i listan.
                Om man däremot kollar hos NForce så står DNL releasen som "nuked" och de listar bara DRabbits PROPER release....
                Så jag tycker nog att det är trevligt att vi har en tråd här där folk berättar vad de lyckats få igång eller ej.

Enlund: Har du fått igång DNLs relle av Top Spin 2 ? Isf hur brände/patchade du den ?

Comment

• Nope... fast jag har iofs inte orkat göra något med den :-)
                  Min plan är att testa att patcha om den. Har en stealth-patch som jag tänkte att jag skulle testa. Funkar inte det så får jag väl försöka hitta DRabbits PROPER-release nånstans......
                  » Xbox360 FAQ

Comment

Nope... fast jag har iofs inte orkat göra något med den :-)
                    Min plan är att testa att patcha om den. Har en stealth-patch som jag tänkte att jag skulle testa. Funkar inte det så får jag väl försöka hitta DRabbits PROPER-release nånstans......

Okej, bara dra ner Drabbits rellen då.

Comment

• sett den nånstans?
                      » Xbox360 FAQ

Comment

• http://bt.xbox-sky.com har PROPER release av Top spin 2, fast jag fick DNL-releasen att fungera.. Men den är lite svår att få igång ibland.. Jag tror även att www.revolutiontt.net har den osså, om jag inte minns helt fel.

Comment

• Jag fick DNL releasen att funka genom att patcha den med TOPSPIN2_PAL_Espa_a.bin, jag använde SS merger 1.6

Comment

• Jag behövde inte patha den för att få den att fungera. Men det är lite konstigt.. :S

Comment

Fast den där sidan är tyvärr långt ifrån heltäckande.
                              Man kan ju dubbelkolla på denna sida också, brukar kolla upp spelen på båda sidorna.
                              http://www.abgx.net/filename/?ch=6

Comment

• grym sida!!!! tack!
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Working...
                                X