Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• varför i helvete ska det alltid strula för mig :-(

Comment

• inge strul för mig bara bränn o spela....
      //Jyggemannen

Comment

• hmmm fel på bränningen då kanske eller kan det varanågot annat fel?

Comment

• Fler grupper brukar väl Ändå släppa spelet? Många som har haft problem med den här releasen, fryser vid 'solo mode' vad nu det är.

Comment

• Bah, PES 6 var ingen wow effekt alls. Var är Gears of War när man behöver det? Kommer sjukskriva mig när det släpps på nätet.
            360 Scenen på Svenska: www.360scenen.net

Comment

• Original inlägg av weeh
              Tror inte pm fungerar men du kan ju skicka till min mail. kurtson @ gmail.com.
              Mailet kommer imorgon. Kom inte hem förrän nu, och just nu kan jag inte i huvudet vilka jag har. Men jag kommer skicka mailet imorgon så får vi se.

Comment

• Sitter och drar denna nu Bomberman_Act_Zero_Pal_Read_Nfo_XBOX360-RADIAN , hoppas det är nått att ha.

Comment

• Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars
                  Splinter.Cell.Double.Agent.PAL.XBOX360-Allstars

Båda testade och fungerar. PES är överlägset bäst som vanligt. PES 6 + splinter cell + football manager 2007 + två tentor nästa vecka = problem.

Jag har svårt att säga vad som är bättre med PES 6 eftersom jag lirat det på PS2 i några månader, men det är skönt att "R2" nu finns även till xbox.

Edit: Om nu någon undrar så är det Winning eleven 10 som jag lirat i några månader och det är samma spel.

Comment

• Original inlägg av _nobody_
                    Pro.Evolution.Soccer.6.PAL.XBOX360-Allstars
                    Splinter.Cell.Double.Agent.PAL.XBOX360-Allstars

Båda testade och fungerar. PES är överlägset bäst som vanligt. PES 6 + splinter cell + football manager 2007 + två tentor nästa vecka = problem.

Jag har svårt att säga vad som är bättre med PES 6 eftersom jag lirat det på PS2 i några månader, men det är skönt att "R2" nu finns även till xbox.

Edit: Om nu någon undrar så är det Winning eleven 10 som jag lirat i några månader och det är samma spel.

Kan bara instämma, Satt och lirade PES6 igår några timmar och kan bara säga: Vilket underbart fotbollsspel det är, FIFA 07 har förvisso gjort stora uppryckningar sedan 06, men det går inte att jämföra, PES äger FIFA

Comment

• någon mer som bara hade en .iso fil när man packa upp pes6?
                      hur fixar man .dvd filen?

Comment

• Läs NFO-filen på Bomberman innan ni bestämmer er för att slösa en skiva på det.

Comment

• Jag brände Saints Row PAL XBOX360-MRN ida och det verkade ej fungera :S när ja stoppade in skivan så hände det inget förutom att xboxet lät lite konstigt när den läste. Jag brände Image-dvd filen i clone cd. Nån som vet vad som kan va fel? :S

Comment

• Vad har du för läsare, firmware, skivor och brännare?

Comment

• Slösa inte en skiva på PES6, det var det sämsta spelet jag testat på 360n.
                              Grafiken är ju som på Commodore 64, även om spelkänslan duger så funkar det inte, en pina för ögonen imho!
                              Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

• Jag har ingen i närheten med en fungerande brännare till Hitachi, så finns det nån i Borlänge eller i omnejden, så åker jag gärna och hämtar PES 6 om nån vill bli av med det =)

Comment

Working...
                                X