Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Original inlägg av Steffe
    Jag bor i borlänge. ska vi kela ?
    Haha!

<--- En till från Borlänge :P

och Saints Row PAL XBOX360-MRN funkar klockrent, bara tuta o köra

Comment

• Kanske bättre diskutera det i en OT tråd och försöka hålla oss till topic.
      Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

Comment

• Dags p få stop på er som bränner sönder era skivor! GÖR SÅ HÄR!!!!!!!!!!!!

Bränn era 2.4 x skivor i 4x (ja det funkar så fråga inte äns om man kan brä'nna 2,4x skivor i 4x)

gör ni det så sliper ni ringen som man får när man bränner 2,4x som gör att skivorna inte funkar!!!!!!! så BRÄNN era spel i 4x 8x funkar ochså utan problem på verabatim skivor!!! 4x tar 22 minuter o 8x tar 11minuter så inga mer sönderbrännda skivor!

SE SJÄVLKLART TILL ATT NI BRÄNNER EN FUNGERADE RELEASE

Comment

• dummaste jag har hört!

har man bränt rätt så spelar det absolut ingen som helt roll om man bränner i 2.4x eller 4x eller 8x, men 2.4x är bäst att bränna på eftersom det är mindre risk att nåt går fel, och att bränna en 2.4x skiva i 4x? *suck* snälla ta bort ditt inlägg eftersom det bara skapar förvirring.

Comment

• Men LOL på dig din NOOB!!!!! har läst detta på ett annat forum där folk har diskuterat problemet och konstaterat att detta funkar!!!! och så ska man göra om man har en fungerade release och spelet inte funkar efterbränning i 2,4 x!!! Men bränn du dina skivor i 2,4 om du vill har vi tur så¨kanske den flyger ut o du får den i pannan i bästa hellraiser stil! så bara käft fagius !!! du kan inte greppa detta lika bra o tappa fattningen!!!!

Comment

• Om en fungerande release inte funkar efter bränning i 2.4x så har du gjort nåt fel, eller har en brännare eller media som inte är att rekommendera.

PUNKT!

Det ditt inlägg gjorde var att du fick folk att tro att "ahaa, det var kanske därför mitt spel inte funkade" så går dom och bränner en till skiva i 4x hastigheten, och voila, där har dom ett till underlägg, bara för att du skrev som du gjorde i ditt inlägg, när det egentligen var något annat problem.

Comment

• Just i det här fallet så verkar det faktiskt som det är Postal som inte vet vad han snackar om. Varför skulle en release fungera bättre i 4x istället för 2.4x? Har du några belägg för det? Man skulle kunna tro att information kommer från ett cs forum för 12 åringar som du skriver.

Comment

• http://www.xboxhacker.net/forums/index.php?topic=3890.0

Comment

• Har läst, frågan är om du har. GaryOPA själv skriver att det förmodligen berodde på att det blev fel för att man gjorde mycket annat samtidigt på datorn. OCH det är som sagt inte rekommenderat att göra.
                    +att det problem du beskriver med "ringen" är inga problem på nyare firmwares.

Det jag reagerade på var att du skrev att det skulle fixa alla problem om man bränner i 4x, det var det jag tyckte var så dumt.

Comment

• har läst. har FW version 2,1 för hitachi stänger alltid av allt innan bränning och sitter med 10 skivor som har The ring of death, började bränna i 4x och nu funkar alla skivor!

så det är problem även på nya FW frågan är om du läste vad dom anndra skrev lr bara vad garyOPA sa. dom anndra var väll inte trovärdiga för dig tönt! <----

Comment

• Original inlägg av Postal
                        har läst. har FW version 2,1 för hitachi stänger alltid av allt innan bränning och sitter med 10 skivor som har The ring of death, började bränna i 4x och nu funkar alla skivor!

så det är problem även på nya FW frågan är om du läste vad dom anndra skrev lr bara vad garyOPA sa. dom anndra var väll inte trovärdiga för dig tönt! <----

Ser jag dig skriva personliga påhopp (ord som tönt, "fagius", din jävla noob osv) en enda gång till i forumet så kommer jag banna dig jäkligt permanent...
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• och en post i tråden som verkligen handlar om nya releaser.... :-)
                          Fifa 07 och Tiger woods 07 båda PAL ska finnas ute.
                          Om nån hinner bränna o testa de under dagen skriv gärna något här...svårt testa på jobbet. :-)
                          Hoppas FIFA är bättre än PES som var en besvikelse.

Comment

• FIFA_07_PAL_XBOX360-SPARE

testat den i nuläget ..funka pefekt,

ska testa tiger woods snart också ..updaterar om en stund igen om det

Comment

• Nån som haft problem med Call.of.Duty.2.PAL.PROPER.XBOX360-DNL?
                              Brände den igår, men Xboxen bara ejectar skivan. Vill inte läsa den.....
                              Releasen är inte nukad, den är pre-patched.... borde inte vara några konstigheter. Fattar inte varför den inte funkar.
                              Ska jag testa att bränna den i 4X kanske?
                              (Har Samsungdriven i XBoxen)
                              Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
                              » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av Enlund
                                Nån som haft problem med Call.of.Duty.2.PAL.PROPER.XBOX360-DNL?
                                Brände den igår, men Xboxen bara ejectar skivan. Vill inte läsa den.....
                                Releasen är inte nukad, den är pre-patched.... borde inte vara några konstigheter. Fattar inte varför den inte funkar.
                                Ska jag testa att bränna den i 4X kanske?
                                (Har Samsungdriven i XBoxen)
                                Jag har inte haft några problem med den releasen. Jag har spelat igenom hela single-kampanjen och spelat x antal mutliplayer matcher utan problem. Väldigt konstigt Jag har en hitachi i min och det är inga problem. Brän om den, det kanske blev något fel, för releasen fungerar utmärkt!

Comment

Working...
                                X