Jo jag vet, men jag hatar bt.xbox-sky.net bara av den anledningen att om man kör med vissa klienter så blir det ofta fel, och när jag kör med vissa program så får jag svårt att öppna portar. Och då kan jag ju inte seeda. Sen SKY har släppt massa med felaktiga releaser i början, och sen en massa ASIA-releaser som jag inte har någon glädje av! Men F.E.A.R är på nergång iaf. Får se hur det står sig jämfört med PC-versionen som var briljant!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Original inlägg av pege63Vad skilljer dom olika vers då?
MULTI4
NiG
Om releaserna inte är baserade på olika versioner av originalet, t.ex. en tysk version vs en annan version, så kan det ta mig f-n inte skilja något rent spelmässigt då en fungerande release måste vara 100% av originalet.
Skulle isåfall vara någon teknisk skillnad som vilket iso format det är osv.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment

Comment