Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Call.Of.Duty.3.PAL.XBOX360-DAGGER

Bekräftad att den fungerar, på en hitachi 47DJ och Verbatim-skivor!

PS. Den är regionsfri om någon här har en NTSC-konsoll DS.

Comment

• Kan också verifiera att releasen fungerar.
      Har Samsungdrive i 360'n och bränner alltid på Verbatim-skivor.

SATAN va bra grafiken är!!!
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

• Fan Gears of War släpps ju idag.

Hoppas fan det är regionsfritt, borde dyka upp på nätet nu också.
        360 Scenen på Svenska: www.360scenen.net

Comment

• Kommer de idag???
          GÖTT!!!

Comment

• Fan, när ska man hinna testa allt?
            Gör inget annat än å tankar hem en massa nytt.... jobbigt när det är gratis :-)
            » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av Enlund
              eh? ja...

SFV-filen innehåller info om alla rar-filer (CRC check).
              Den är till för att kolla att ingen av rar-filerna pajat på vägen.
              Kör t.ex. med QuickSFV. Det är gratis och bra.

okej jag fixade programmet och det visade sig att 25 av 67 filer var skadade

Comment

• Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360 finns ute nu!
                Ska vara regionsfri också!
                finns på revolutiontt
                Last edited by dumblebee; 2006-11-07, 15:14.

Comment

• Original inlägg av Rillius
                  okej jag fixade programmet och det visade sig att 25 av 67 filer var skadade
                  grattis.
                  » Xbox360 FAQ

Comment

• Har testat Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360 nu. Bränt på verbatim-skivor med pioneer-brännare, har hitatchi i xboxen. Spelet startar och verkar funka perfekt!

Comment

• Fan jag skulle just uploada så ser jag att den hade laddats upp för typ 6 sekunder sedan =( Aja får väl hjälpa till och seeda :S

Comment

• nån som sa något om land där spelet är packat är lite vissen på de här men min firmwire är ju lite gammal försökt att uppgradera den men winsows hittar inte läsaren i 360 mode B inga prob med slax men sen stop

Comment

• Har läst lite om att när man uppdaterar Gears Of War så lägger den in höst-uppdateringen och vissa får då som känt error 66. Men som endel påstår så läggs den uppdatersingen in även när man kör NFS Carbon. Nån som har mer info om detta?

Comment

• Måste man merga Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360 ?
                            eller det är bara till att packa upp o bränna`?

Comment

• Original inlägg av Steffe
                              Har läst lite om att när man uppdaterar Gears Of War så lägger den in höst-uppdateringen och vissa får då som känt error 66. Men som endel påstår så läggs den uppdatersingen in även när man kör NFS Carbon. Nån som har mer info om detta?

Jag uppdaterade Need For Speed Carbon.. Och det fungerar, Jag har inte kört "höstupdaten". Har en Sammydrive

Comment

• Bara att packa upp och bränna Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360

funkar klockrent, har spelat lite nu , as coolt game

Comment

Working...
                                X