Ok. Tack englund. Tror ja ska ladda hem Virtua Tennis 3 PAL XBOX360-Allstars . Verkar på bilder vara bra grafik och ett roligt spel.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Filter
-
Administrative
new posts
-
Brian Lara International Cricket 2007 PAL XBOX360-CORONA finns ute nu!Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Jag har inga problem med det spelet alls. Jag har spelat igenom ca 10-12 st "uppdrag/banor" och det har fungerat utmärkt...Original inlägg av Drem Visa InläggFick problem med Raving Rabbits. Det låser sig under första introt med kaninen som ramlar omkull och då den högra rutan kommer in i bild. Rutan är tom och det händer ingenting.
spelet är förmodligen dock roligare på Wii eller nåt....rätt enformigt på 360.
Comment
-
Meet The Robinsons PAL XBOX360-PARADOX finns nu på en torrentsite nära dig....
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Guitar_Hero_II_MULTi2_NTSC_XBOX360-PMM
regionsfri.
Blir dock betydligt roligare med den tillhörande gitarren....Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
japp.
man måste dock editera .dvd-filen för de klantarna har skrivit in fel siffror på layerbreak.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Läs första inlägget.Original inlägg av dbb_112snälla grabbar...jag behöver er hjälp...
Jag har fastnat med Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL..6933MB..99.4´% i hela tre dagar utan att stänga av datorn...haha...så kan någon vara så snäll o seeda lite?...jag seedar alla mina spel jag har på min dator bara ni vet..
tack i förväg..Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Får ni Tetris Evolution NTSC XBOX360-VORTEX
att funka?
När jag stoppar i skivan kommer det upp en vid skärm där det står nått liknande" u need to put this disc into a xbox360 console"
vilket jag ju uppenbarligen redan gjort
Xbox360, Hitachi 0047DJ, Flashad med Maximus-Garyopa_XTRM-HITACHv2_3_Stealth
Skicka gärna en spelinvite =)
http://card.mygamercard.net/sig/vibban.png
Comment
-
Funkar fint. Men det är ju inte mycket till spel.
Ett tetris på 7 Gb... ha! Borde ha varit på 1 MbLäs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment
-
Hur bitsatte du din HP DVD640b LightScribe Dual Layer DVD burner??Original inlägg av hejsan_ Visa InläggJag har hittills bränt:
Rockstar.Table.Tennis.PAL.XBOX360-DNL
Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360
Project_Gotham_Racing_3_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB
Dead Rising UNCUT PAL MULTI5 XBOX360 DRabbits-RPG
Dead or alive 4 (RoMe)
NHL07 (OWL)
Alla har fungerat perfekt...
Brännare: HP DVD640b LightScribe Dual Layer DVD burner
Program: CloneCD 5.3.0.0 (använde Nero 7 till Project Gotham eftersom att det var en .nrg-fil)
Läsare: Samsung Xtreme 5.0 eller 5.1 (är inte riktigt säker).
Funkade det direkt? Ingen uppdatering eller nått?
Comment
-
-
Ja. Om du anstränger dig lite och läser den här tråden så finns det redan skrivet om den releasen här.Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Comment

Comment