Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ok. Tack englund. Tror ja ska ladda hem Virtua Tennis 3 PAL XBOX360-Allstars . Verkar på bilder vara bra grafik och ett roligt spel.

Comment

• Brian Lara International Cricket 2007 PAL XBOX360-CORONA finns ute nu!
      Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
      » Xbox360 FAQ

Comment

• Fick problem med Raving Rabbits. Det låser sig under första introt med kaninen som ramlar omkull och då den högra rutan kommer in i bild. Rutan är tom och det händer ingenting.

Comment

• Original inlägg av Drem Visa Inlägg
          Fick problem med Raving Rabbits. Det låser sig under första introt med kaninen som ramlar omkull och då den högra rutan kommer in i bild. Rutan är tom och det händer ingenting.
          Jag har inga problem med det spelet alls. Jag har spelat igenom ca 10-12 st "uppdrag/banor" och det har fungerat utmärkt...

spelet är förmodligen dock roligare på Wii eller nåt....rätt enformigt på 360.

Comment

• Championship.Manager.2007.PAL.XBOX360-Allstars finns ute nu

Comment

• Meet The Robinsons PAL XBOX360-PARADOX finns nu på en torrentsite nära dig....
              » Xbox360 FAQ

Comment

• Guitar_Hero_II_MULTi2_NTSC_XBOX360-PMM
                regionsfri.

Blir dock betydligt roligare med den tillhörande gitarren....
                » Xbox360 FAQ

Comment

• är guitar hero II ss-patchad??

Comment

• japp.
                    man måste dock editera .dvd-filen för de klantarna har skrivit in fel siffror på layerbreak.
                    » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av dbb_112
                      snälla grabbar...jag behöver er hjälp...
                      Jag har fastnat med Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL..6933MB..99.4´% i hela tre dagar utan att stänga av datorn...haha...så kan någon vara så snäll o seeda lite?...jag seedar alla mina spel jag har på min dator bara ni vet..
                      tack i förväg..
                      Läs första inlägget.
                      » Xbox360 FAQ

Comment

• Får ni Tetris Evolution NTSC XBOX360-VORTEX
                        att funka?
                        När jag stoppar i skivan kommer det upp en vid skärm där det står nått liknande" u need to put this disc into a xbox360 console"
                        vilket jag ju uppenbarligen redan gjort
                        Xbox360, Hitachi 0047DJ, Flashad med Maximus-Garyopa_XTRM-HITACHv2_3_Stealth
                        Skicka gärna en spelinvite =)
                        http://card.mygamercard.net/sig/vibban.png

Comment

• Funkar fint. Men det är ju inte mycket till spel.
                          Ett tetris på 7 Gb... ha! Borde ha varit på 1 Mb
                          » Xbox360 FAQ

Comment

• Original inlägg av hejsan_ Visa Inlägg
                            Jag har hittills bränt:

Rockstar.Table.Tennis.PAL.XBOX360-DNL
                            Gears_Of_War_READNFO_MULTi2_NTSC_XBOX360-SuperX360
                            Project_Gotham_Racing_3_PAL_XBOX360[Xtreme]-RtB
                            Dead Rising UNCUT PAL MULTI5 XBOX360 DRabbits-RPG
                            Dead or alive 4 (RoMe)
                            NHL07 (OWL)

Alla har fungerat perfekt...

Brännare: HP DVD640b LightScribe Dual Layer DVD burner
                            Program: CloneCD 5.3.0.0 (använde Nero 7 till Project Gotham eftersom att det var en .nrg-fil)
                            Läsare: Samsung Xtreme 5.0 eller 5.1 (är inte riktigt säker).
                            Hur bitsatte du din HP DVD640b LightScribe Dual Layer DVD burner??
                            Funkade det direkt? Ingen uppdatering eller nått?

Comment

• NÅgon som har brännt Test.Drive.Unlimited.PAL.XBOX360-DNL.wWw.GaMesFive.NeT ?

Comment

• Ja. Om du anstränger dig lite och läser den här tråden så finns det redan skrivet om den releasen här.
                                » Xbox360 FAQ

Comment

Working...
                                X