Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
High.School.Musical.3.Senior.Year.Dance.PAL.XBOX36 0-DNL fungerar, nukad för "m0.compression" (ingen packning, lägsta packningsgraden)
High.School.Musical.3.Senior.Year.Dance.PAL.REPACK .XBOX360-DNL
James.Bond.Quantum.Of.Solace.PAL.iTALiAN.XBOX360-RoME
Fallout.3.USA.PROPER.RETAIL.XBOX360-x360inT
Comment
-
Avancerad sökning <---- ett extra klick efter man klickat sig in på Sökning längst upp däruppe...Original inlägg av Miessi Visa InläggRiktigt smidigt att kolla i tråden måste jag erkänna, saken är väll den att när det blir ett äldre spel så vet man inte riktigt om de funkar då tråden är RIKTIGT lång, iofs kanske man kan söka på "post specific", hade dock hellre velat ha en lätt överskådlig databas för detta...hade underlättat ganska mycket över vilka spel som är testade osv. Men keep up the good work!
Ingen som helt skulle klaga om du smäller upp en Access snurra som databas o knackar lite .Asp kod för att göra en sådan applikation
Jag har ett DVD med Omslag och Recensions samt senaste 25 visas först script jag skulle kunna koda om lite men men
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Comment
-
Jag är helt värdelös på att koda såOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggAvancerad sökning <---- ett extra klick efter man klickat sig in på Sökning längst upp däruppe...
Ingen som helt skulle klaga om du smäller upp en Access snurra som databas o knackar lite .Asp kod för att göra en sådan applikation
Jag har ett DVD med Omslag och Recensions samt senaste 25 visas först script jag skulle kunna koda om lite men men
Men någonting tycker jag man bör kunna försöka få upp. Ska kika lite när jag får tid.
Comment
-
Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN fungerar inte på X-box men BengQ läsare och bränd med Pioneer 116D dvdbrännareOriginal inlägg av int21 Visa InläggFracture_USA_XBOX360-DiPLODOCUS regionsfri, nukad för ""p2p.source" alltså inget fel på den. fungerar fint. ant. review dvd!
Saints_Row_2_PAL_XBOX360-GRiM nukad för "m0.compression_p2p.source.read.nfo" alltså inget fel på den heller. fungerar fint. ant. review dvd!
Saints_Row_2_PAL_PROPER_XBOX360-DiPLODOCUS nukad för "p2p.source_same.timestamp.as.the.GRiM.release " inget fel på den heller. fungerar fint. ant. review dvd!
Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN nukad för "repacked.GRiM.p2p.release_same.SS.bin.md5.has h" inget fel där heller. fungerar fint. ant. review dvd!
Comment
-
Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN fungerar inte på X-box men BengQ läsare och bränd med Pioneer 116D dvdbrännare och Verbatim.Original inlägg av int21 Visa InläggFracture_USA_XBOX360-DiPLODOCUS regionsfri, nukad för ""p2p.source" alltså inget fel på den. fungerar fint. ant. review dvd!
Saints_Row_2_PAL_XBOX360-GRiM nukad för "m0.compression_p2p.source.read.nfo" alltså inget fel på den heller. fungerar fint. ant. review dvd!
Saints_Row_2_PAL_PROPER_XBOX360-DiPLODOCUS nukad för "p2p.source_same.timestamp.as.the.GRiM.release " inget fel på den heller. fungerar fint. ant. review dvd!
Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN nukad för "repacked.GRiM.p2p.release_same.SS.bin.md5.has h" inget fel där heller. fungerar fint. ant. review dvd!
Saints.row.2.pal.xbox360-grim fungerar dock med BenQ-läsaren men fryser ibland.Last edited by svendolph; 2008-11-12, 08:26.
Comment
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
det är inget fel på den releasen, den fungerar. att den inte fungerar för dig får du ta i annan passande tråd.Original inlägg av svendolph Visa InläggSaints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN fungerar inte på X-box men BengQ läsare och bränd med Pioneer 116D dvdbrännare och rätt skiva.
Mirrors.Edge.PAL.X360-Allstars
Shaun.White.Snowboard.PAL.XBOX360-GLoBAL
Shaun.White.Snowboarding.X360-Allstars regionfri, fungerar (nukad för dupe.global)
Command.And.Conquer.Red.Alert.3.XBOX360-GLoBAL regionfri
Comment
-
RockBand-instrumenten funkar till detta spel!Original inlägg av int21 Visa InläggGuitar.Hero.World.Tour.NTSC.XBOX360-aS regionfri
så nu e det bara att ösa på
Comment

Comment