Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fungerande Releaser - OBS! * LÄS FÖRSTA INLÄGGET * OBS! REGLER!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tom.Clancys.End.War.PAL.XBOX360-DNL

Comment

• High.School.Musical.3.Senior.Year.Dance.PAL.XBOX36 0-DNL fungerar, nukad för "m0.compression" (ingen packning, lägsta packningsgraden)

High.School.Musical.3.Senior.Year.Dance.PAL.REPACK .XBOX360-DNL

James.Bond.Quantum.Of.Solace.PAL.iTALiAN.XBOX360-RoME

Fallout.3.USA.PROPER.RETAIL.XBOX360-x360inT

Comment

• WWE_SmackDown_vs_Raw_2009-PAL-XBOX360-DAGGER

Comment

• Madagascar_Escape_2_Africa_USA_REGION_FREE_XBOX360-SPARE regionfri

Comment

• Banjo-Kazooie.Nuts.And.Bolts.PAL.X360-Allstars

Comment

• Original inlägg av Miessi Visa Inlägg
              Riktigt smidigt att kolla i tråden måste jag erkänna, saken är väll den att när det blir ett äldre spel så vet man inte riktigt om de funkar då tråden är RIKTIGT lång, iofs kanske man kan söka på "post specific", hade dock hellre velat ha en lätt överskådlig databas för detta...hade underlättat ganska mycket över vilka spel som är testade osv. Men keep up the good work!
              Avancerad sökning <---- ett extra klick efter man klickat sig in på Sökning längst upp däruppe...

Ingen som helt skulle klaga om du smäller upp en Access snurra som databas o knackar lite .Asp kod för att göra en sådan applikation
              Jag har ett DVD med Omslag och Recensions samt senaste 25 visas först script jag skulle kunna koda om lite men men
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

• Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                Avancerad sökning <---- ett extra klick efter man klickat sig in på Sökning längst upp däruppe...

Ingen som helt skulle klaga om du smäller upp en Access snurra som databas o knackar lite .Asp kod för att göra en sådan applikation
                Jag har ett DVD med Omslag och Recensions samt senaste 25 visas först script jag skulle kunna koda om lite men men
                Jag är helt värdelös på att koda så Men någonting tycker jag man bör kunna försöka få upp. Ska kika lite när jag får tid.

Comment

• Call.Of.Duty.World.At.War.X360-Allstars regionfri (vinkelvärde 359, fixa med abgx360 eller använd ixtreme 1.4. frågor om detta tas här.)

Comment

• Original inlägg av int21 Visa Inlägg
                    Fracture_USA_XBOX360-DiPLODOCUS regionsfri, nukad för ""p2p.source" alltså inget fel på den. fungerar fint. ant. review dvd!

Saints_Row_2_PAL_XBOX360-GRiM nukad för "m0.compression_p2p.source.read.nfo" alltså inget fel på den heller. fungerar fint. ant. review dvd!

Saints_Row_2_PAL_PROPER_XBOX360-DiPLODOCUS nukad för "p2p.source_same.timestamp.as.the.GRiM.release " inget fel på den heller. fungerar fint. ant. review dvd!

Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN nukad för "repacked.GRiM.p2p.release_same.SS.bin.md5.has h" inget fel där heller. fungerar fint. ant. review dvd!
                    Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN fungerar inte på X-box men BengQ läsare och bränd med Pioneer 116D dvdbrännare

Comment

Fracture_USA_XBOX360-DiPLODOCUS regionsfri, nukad för ""p2p.source" alltså inget fel på den. fungerar fint. ant. review dvd!

Saints_Row_2_PAL_XBOX360-GRiM nukad för "m0.compression_p2p.source.read.nfo" alltså inget fel på den heller. fungerar fint. ant. review dvd!

Saints_Row_2_PAL_PROPER_XBOX360-DiPLODOCUS nukad för "p2p.source_same.timestamp.as.the.GRiM.release " inget fel på den heller. fungerar fint. ant. review dvd!

Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN nukad för "repacked.GRiM.p2p.release_same.SS.bin.md5.has h" inget fel där heller. fungerar fint. ant. review dvd!
                      Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN fungerar inte på X-box men BengQ läsare och bränd med Pioneer 116D dvdbrännare och Verbatim.

Saints.row.2.pal.xbox360-grim fungerar dock med BenQ-läsaren men fryser ibland.
                      Last edited by svendolph; 2008-11-12, 08:26.

Comment

• Återigen, OT posts flyttade hit:

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=35455
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

• Original inlägg av svendolph Visa Inlägg
                          Saints.Row.2.PAL.XBOX360-MRN fungerar inte på X-box men BengQ läsare och bränd med Pioneer 116D dvdbrännare och rätt skiva.
                          det är inget fel på den releasen, den fungerar. att den inte fungerar för dig får du ta i annan passande tråd.

Mirrors.Edge.PAL.X360-Allstars

Shaun.White.Snowboard.PAL.XBOX360-GLoBAL

Shaun.White.Snowboarding.X360-Allstars regionfri, fungerar (nukad för dupe.global)

Command.And.Conquer.Red.Alert.3.XBOX360-GLoBAL regionfri

Comment

• Tror inte denna finns i tråden, har sökt och inte kommit upp med något iaf.
                            Cabelas Alaskan Adventure PAL XBOX360-DNL funkar utmärkt.

Comment

Guitar.Hero.World.Tour.NTSC.XBOX360-aS regionfri
                              RockBand-instrumenten funkar till detta spel!

så nu e det bara att ösa på

Comment

• Mirrors.Edge.PAL.X360-Allstars har angle 359
                                Får unreadble disk på andra banan i hissen.. Kanske bara är jag

Comment

Working...
                                X