Hej igen, nu är boxen skickad.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
crashbox 360...ruttet M$
Collapse
X
-
tjena..
har ju flashat min DVD och det blev bricked som ett skönt resultat, har kört restore.bat (GaryOpa 8in1).
Vad ska jag säga till MS Supporten när jag ringer dom?
Kan ju inte säga att släden inte bara kommer ut? Eller ska jag hitta på nåt annat skevt med boxen så de blir automatiskt fel ?
Vad har ni sagt när ni ringde?`Ge mig ett bra tips
Sen jävlar ska ja skicka skiten ! Verkar ju inte va nåt problem att få en ny iaf, hehe!
Taack..!
- Citat
- Flag
Comment
-
Säg så lite som möjligt. Om släden inte kommer ut så är det allt du behöver säga.
Fast dom är ju inte HELT skärpta, vi skickade in en premium 360 fast behöll hårddisken. Då fick vi tillbaka en core 360, dvs med vit front på dvdläsaren istället för crome.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej, bra, tack Hansi.. var inne i butiken idag och snacka med en utav dina kollegor..
Tack för hjälpen om man säger så
Btw, om han ställer nån följdfråga typ gör si och så.. ska jag bara hitta på eller säga att jag har testat de osv.. e orolig att jag gör bort mig .. blir typ förvirrad när jag ljuger, gillar inte de, haha oavsett vad det handlar om liksom.
Om det skulle skita sig helt, kan du hjälpa mig då via typ nån överenskommelse?
Tack PSXCare, kommer till er igen ifall det är nåt i framtiden..!
- Citat
- Flag
Comment
-
Spela okunnig bara, vill han att du testar något så gör du givetvis det, så länge det är fel på prylarna så kommer det ju ändå inte leda till annat än att dom skickar budet...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Har precis köpt en ny box och tänkte flasha med en gång, men sedan kom jag på att man kanske ska vänta lite och se om det är några garanti-fel på boxen.
Men vad jag sett i den här tråden verkar det som att dom skiter i om den varit öppnad på service centret, eller?
- Citat
- Flag
Comment
-
Original inlägg av MeecrobHar precis köpt en ny box och tänkte flasha med en gång, men sedan kom jag på att man kanske ska vänta lite och se om det är några garanti-fel på boxen.
Men vad jag sett i den här tråden verkar det som att dom skiter i om den varit öppnad på service centret, eller?
---
Vi får se
Skickade in den som blev fucked up nyss... väntar med spänning på vad som händer.. UPS hämtade det i Fredags !
- Citat
- Flag
Comment
-
Efter 5 månader användning av boxen, utan några tecken på överhettning, har min Xbox360 dött. 3 red light of death.....error 0102
Jag har ringt supporten den 20/11/2006 och de har sagt att UPS ska komma och hämta min xbox.
Och det har jag gjort ..väntat på UPS....
Men i dag, 3 dagar efter att jag har pratat med supporten har jag upptäckt att UPS har varit hemma hos mig och lämnat ett lapp i brevlådan. Jag trodde att de hade kommit för att hämta xboxen, men på lappen stod det att det handlar om leverans
På UPS hemsidan sökte jag på InfoNotice-nummer som stod på lappen och då står det följande:
BROMMA,
SE 23/11/2006 11:00 THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE
23/11/2006 5:14 OUT FOR DELIVERY
23/11/2006 5:13 IMPORT SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 22/11/2006 2:24 EXPORT SCAN
22/11/2006 0:53 ARRIVAL SCAN
FRANKFURT,
DE 21/11/2006 21:34 DEPARTURE SCAN
21/11/2006 20:36 ORIGIN SCAN
DE 21/11/2006 12:34 BILLING INFORMATION RECEIVED
Haaa!!! De har skickat ett nytt Xbox360 till mig fast jag har inte ännu hunnit returnera min gamla 360 Xtreme, utan sigill...
Last edited by gajaolja; 2006-11-23, 22:05.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag har suttit i supporten och väntat kanske sammanlagt 2 timmar på 5 dagar. I förrgår kom jag äntligen fram och slapp lyssna på den där estniska damen som inte kan svenska och den där skitmusiken. Blev överlycklig
Så nu väntar jag bara på att dom ska komma och plocka upp min trasiga xbox.
- Citat
- Flag
Comment



Comment